Piękna jesienią - paznokcie w kratkę | Kilka propozycji jesiennego manicure

Wczoraj przygotowałam wpis o moich jesiennych lakierach do paznokci, ale nie mogło też zabraknąć zdobienia. Ponieważ już liście były kilkakrotnie to stwierdziłam, że kratka będzie idealna. Zaczynamy nosić swetry, kurtki, płaszcze i szale a modnym zawsze wzorem jest krata, choć sama posiadam jedynie spódnicę i sukienkę w kratkę. ;) Wpis w ramach projektu u Pasje Karoliny. W dodatku drugi w tym tygodniu. ;)


Tego typu zdobienia są proste ale efektowne - kolor bazowy plus stemple, w tym przypadku na trzech paznokciach. Łącznie wykorzystałam 3 kolory.

Użyłam:
 - płytki z bornprettystore.com BP-L006 (link)
 - lakier Born Pretty Stamping Nail Polish, nr 1 (link)
 - lakier Born Pretty Stamping Nail Polish, nr 2 (recenzja - klik klik klik)
 - Seche Vite top coat (recenzja - klik klik klik)
 - lakier Sophin, nr 314 (link)


Jak możecie zobaczyć na dwóch paznokciach użyłam wzoru kraty w złocie i srebrze. Natomiast na kciukach stemple ułożyłam nieco w poprzek. Całość zabezpieczyłam topem.
















Dodatkowo pokażę jeszcze kilka innych jesiennych zdobień, które już wcześniej pokazywałam - takie przypomnienie. ;)

Te paznokcie wykonałam innej blogerce po licytacji na Blogowy Szał MAM 2 - bazą jest ten sam lakier, ale w jego oryginalnej matowej formie. Plus listki w tych samych kolorach co kratka. :)












Tu znajdziecie poprzedni post z tego tematycznego tygodnia o moich lakierach w jesiennych (moim zdaniem) kolorach, które posiadam w swojej lakierowej kolekcji. KLIK KLIK KLIK




instagram @iliz_beauty

Copyright © iliz