Autumn leaves Nail Art | Jesienny manicure

Konferencja Meet Beauty była już wieki temu :p (przecież minął już miesiąc od tego wydarzenia ;)) a ja Wam wciąż nie pokazałam na blogu zdobienia, jakie specjalnie wtedy wykonałam. Tego dnia miał odbyć się konkurs na jesienne zdobienie z marką Golden Rose....i udało mi się wtedy wygrać. Właśnie dzięki temu zdobieniu. Zapraszam na zdjęcia. :)




Zdobienie nie było szalenie skomplikowane. Dwa lakiery bazowe, lakier do stempli, płytka i utwardzacz - ot, cała filozofia. ;)


Użyłam:
 - Precision Nail Lacquer, Twinkle Toes (recenzję lakieru znajdziecie TUTAJ),
 - Golden Rose, Holiday, nr 82,
 - B. loves plates, B. a Golden Queen,
 - płytka Born Pretty Store, BPL-024 (wzorek liści),
 - Seche Vite top coat.


Na wszystkie paznokcie oprócz serdecznych nałożyłam lakier Twinkle Toes od Precision. Na serdeczne zaś złoty piasek Golden Rose. na migocącej czerwieni odbiłam złotym lakierem do stempli wzorek liści a całość utrwaliłam topem. Koniec. :p















Jak Wam się podoba? Niektórzy pewnie widzieli już to zdjęcie na moim Instagramie bądź Facebooku. :) 

Swoją drogą zasypuję Was ostatnio mnóstwem postów, mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe, ale tyle mam do opisania! :D


instagram @iliz_beauty

Copyright © iliz