ORLY, ROCK-IT. Iście rockowa czerwień...a może magenta?

Ten piękny lakier choć już trochę trudno dostępny, muszę opisać. Jest przepiękny, a że zdjęcia zrobiłam to kilka słów napiszę. ;)


Uwielbiam lakiery z shimmerem, zawsze pięknie wyglądają nawet solo. A takie, które potrafią dać trochę inny odcień w zależności od światła to już w ogóle uwielbiam. ;)


Marka: ORLY
Seria: Mineral FX
Numer i nazwa: 40104 ROCK-IT
Pojemność: 18 ml
Cena: ok. 26 zł
Rodzaj: glassfleckowe wykończenie, shimmer
Dostępność: sklepy internetowe
Pędzelek: długi, cienki
Kolor: głęboka czerwień zmieniająca się w magentę, czasem widać żółtopomarańczowy poblask drobinek
Krycie: 2 cienkie warstwy


W buteleczkach ORLY lubię bardzo gumowe nakrętki. Tu jest jeszcze ze starszej wersji (obecnie są całkowicie czarne), więc jest czarno-szara z szarą literką "O" na górze (obecnie cały napis ORLY jest w kolorze nakrętki).


Pędzelek standardowy - długi i cienki. Wygodnie się nim operuje przy skórkach. Przy wąskich paznokciach takiego rodzaju pędzelki są częściej znacznie wygodniejsze niż te szerokie.


Do pełnego krycia potrzebujemy 2 cienkich warstw, które wysychają bardzo szybko. W 10-15 minut miałam już całkowicie suche paznokcie.


O ile cześć lakierów ORLY ma wykończenie pół-matowe o tyle tutaj mamy piękny błysk. Może nie taki jak przy zastosowaniu Seche Vite, ale równie piękny, zwłaszcza dzięki wykończeniu, które w buteleczce jest ładne, ale po pomalowaniu paznokci urzekło mnie od razu!


Kolor jest ciekawy, choć niejednorodny. Raz widzimy boską ciemną shimmerową czerwień, innym razem kolor wpada w głęboką magentę. A jeszcze innym razem możemy zobaczyć żółtopomarańczowe drobinki zatopione w lakierze (widać na kilku zdjęciach w buteleczce).


Zdecydowanie piękny lakier i obecnie jeden z kilku moich ulubieńców jeśli chodzi o lakiery o takim wykończeniu. :)










Mogliście go zobaczyć już wcześniej w pewnym dosyć delikatnym zdobieniu. :)


Czy Was też urzekł równie mocno jak mnie?

Komentarze

  1. Prawdziwe cudo na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny jest, kojarzy mi się ze świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Oj tak <3 I to taka niezdecydowana czy chce być czerwienią czy może bardziej różem <3

      Usuń
  4. Ciekawy kolor. Lubię czasem takie nieoczywiste odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam i bardzo lubię! A jak fajnie wygląda zmatowiony!

    OdpowiedzUsuń
  7. szczerze mówiąc to chyba jeden z ładniejszych lakierów orly :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko mi powiedzieć ;) Z tej serii mam jeszcze Rococo-a-go-go i też jest taki wielowymiarowy :)

      Usuń
  8. świetny :) nie mam jeszcze nic podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie piękny kolor!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chcę ten lakier! Jest genialny <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @iliz_beauty

Copyright © iliz