I'm geisha

Konbanwa! Czyli dobry wieczór. :) Dziś makijaż, który kiedyś już malowałam, choć nieco inaczej. I postanowiłam pobawić się ponownie. Moja wizja japońskiej gejszy. ;)
Na wstępie muszę was przeprosić za jakość pierwszych zdjęć. Niestety kolor ściany i złe ustawienie aparatu sprawiły że zdjęcia się "zeziarniściły", ale te ostatnie wyglądają już całkiem okay. Muszę nauczyć się obsługiwać aparat z dalszych odległości, niestety bez pilota (chyba nawet nie ma takiego do mojego aparatu) więc zostaje mi tylko samowyzwalacz.
Paulinko (Zakochana w kolorkach) to dla Ciebie. :*


 Najpierw zobaczcie sobie pierwszą starą wersję.
http://swiat-lyll.blogspot.com/2014/05/konkurs-makijazowy-ekstremalne.html
A teraz wczorajsze malunki. Nawet pobawiłam się z włosami, jednak moich tak mało jest, że to trochę trudne było. ;) Na końcu znajdziecie listę kosmetyków. :)
Ach tak, róż wychodzący od oczu ku policzkom na żywo wyglądał intensywniej, ale będę pamiętać żeby do zdjęć dawać trochę więcej produktu. :)





Fajne rzęsy? :D Strasznie twarde i nie chciały współpracować. A jakie długaśne! Tylko do zdjęć. :D













TWARZ:

  • próbka podkładu Signature Dramatic Foundation, 21 (chyba się kiedyś w niego zaopatrzę, a próbka choć maleńka wydajna strasznie)
  • 4 korektory w kółku z KOBO 
  • MakeUP Revolution, The One Foundation, shade 1
  • Essence, all about matt!, fixing loose powder (zostało mi jeszcze 1/3 opakowania)
  • Essence, floral grunge, blush, 01 be flowerful
OCZY:
  • Miss Sporty, cat's eyes liner, 001 miaowww black
  • Eveline, eye max precision, kredka do oczu, black
  • My Secret, 3 in 1 mascara, black
  • Born Pretty Store, mink/extension eyelash *13523 (sztuczne rzęsy)
Brwi:
  • Maybelline, Color Tattoo 24HR, 40 Permanent Taupe
  • Eveline, art scenic, korektor do brwi, black
USTA:
  • korektory z KOBO + podkład Signature
  • Bourjois, Rouge Edition Velvet, 03 Hot pepper

I jak wam się podoba? Oprócz tego że muszę nauczyć się nakładać rzęsy. ;)

instagram @iliz_beauty

Copyright © iliz