Skarpety elfa św. Mikołaja | Świąteczny manicure

Ponieważ święta zbliżają się wielkimi krokami pora na jakieś świąteczne paznokcie. W tym roku brakuje mi czasu na malunki ręczne ale od czego mamy stemple? ;) Tym razem skarpety, ale nie byle kogo! Bo skarpety elfa św. Mikołaja. :p





Do zdobienia wykorzystałam m.in. nowy lakier, który dostałam w gratisie do zakupów bazy UNT (właściwie wtedy była promocja i kupiłam oprócz sławetnej bazy peel-off także zwykła bazę i top, a że robiłam zakupy tam po raz pierwszy dostałam i lakier). 














Użyłam:
 - lakier UNT, nr SY055
 - lakier brokatowy CR, nr 22
 - lakier Miss Sporty, nr 150
 - lakier do stemplowania B. loves plates, B. a Dark Knight (recenzja - klik klik klik)
 - bazę peel-off UNT
 - top Seche Vite
 - płytkę z bornprettystore.com Celebration BPX-L008 (link - klik klik klik)

Wszystkie paznokcie pomalowałam najpierw bazą a potem zielenią UNT (3 cienkie warstwy) i w międzyczasie gdy czekałam aż totalnie wyschną wykonałam stemplowe naklejki. Wzór skarpet pomalowałam czerwonym lakierem. Na serdeczne i kciuki nałożyłam brokatowy lakier a naklejki "przykleiłam" do paznokci i usunęłam ich nadmiar. Później na to wszystko top coat.
















Na zdjęciach dopiero zauważyłam mały błąd jaki wykonałam. :p Kto widzi, jaki? ;)

instagram @iliz_beauty

Copyright © iliz