Niebieski czy zielony? Oba! To duochrom | Colour Alike, nr 540

Marki kosmetyczne wciąż nas zadziwiają i produkują różne cuda, mniej i bardziej udane. Typów lakierów do paznokci jest tyle, że na palcach jednej ręki ich nie policzysz...w sumie zabraknie ci palców i u drugiej dłoni, i u stopy....i u brata lub siostry. ;) Choć duochromy znane są już od dawna w swojej kolekcji mam obecnie całe 3 sztuki! Szaleństwo. :D Dziś o jednym z nich. ;)

Marka: Colour Alike
Seria: Tęczaki
Numer i nazwa: 540
Pojemność: 8 ml
Cena: 18 zł
Rodzaj: duochrom
Pędzelek: długi, prosty, dosyć cienki
Kolor: niebiesko-morki z fioletem i granatem w tle
Krycie: 2 warstwy

Specjalnie wykonałam zdjęcia z lampą pierścieniową i z żarówką (5500 K - tylko jedna) by pokazać różnice jakie występują wówczas w odcieniu i wykończeniu. Co śmieszne choć różnice da się zauważyć to ten lakier taki właśnie jest - różny w zależności od światła. Zabrakło tylko zdjęć w dzień - niestety obecnie jest to dla mnie niewykonalne - wstaję do pracy i wracam z niej gdy jest ciemno. ;) Słońce (lub jego ewentualny brak) widzę z okien biura. :p


Lakier wyprodukowany przez markę Colour Alike (colorowo.pl), która pochodzi z Łodzi, czyli całkiem blisko mnie. ;)


Buteleczki lakierów CA są wszystkie takie same - okrągłe walce z czarnymi nakrętkami. Design bardzo prosty, ale łatwo zapamiętywalny. 
Pędzelki mają długie i cienkie - dla mnie bardzo wygodne. :)


Do pełnego krycia wystarczą nam 2 warstwy, które schną w przyzwoitym tempie.


Nie ma problemów ze zmywaniem - nie barwi skórek ani paznokci. O trwałości nie lubię się wypowiadać, bo gdy u mnie lakier wytrzyma 3 dni u kogoś innego potrafi wytrzymać tydzień - kwestia tego jakie mamy paznokcie. Bublem są tyle te, które nie wytrzymują jednego dnia. Ten tutaj wytrzymał mi chyba 3 dni a potem starte końcówki były już wkurzające. ;) 










Lakier pochodzi z serii nazwanej "Tęczaki" i jest to duochrom, jednakże bardzo ciężko uchwycić tę jego wyjątkowość na zdjęciach. Po pierwsze jest to lakier o wykończeniu metaliczno-shimmerowym. Jego kolor to taki niebieski i morski w jednym. Jego duochromowość to fiolet i granat - mega trudny do uchwycenia.
















Na zdjęciach brak top coatu - także można zauważyć, że sam w sobie ma piękny połysk. :)

Lakier przepiękny i idealnie trafia w moje gusta. :)












Jak podoba Wam się taki kolor? Jesteście równie urzeczone jak ja?


Komentarze

  1. Obłędnie wygląda na pazurkach! Piękny kolor, muszę go mieć.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy kolorek :) Takie lakiery są tak piękne, że nie potrzeba im niczego więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie, choć z delikatnym zdobieniem też wyglądają bosko :)

      Usuń
  3. Ojj :) Zakochałam się w tym lakierze ;) Piękny kolor !

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go :) niedawno używałam, fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie się prezentuję! Uwielbiam takie nieoczywiste kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba dlatego że kobiety też takie "nieoczywiste" są ;) Mam tak samo :p

      Usuń
  6. Obłędnie prezentuje się na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakier jest piękny i myślę, że bardzo dobrze uchwyciłaś to na zdjęciach :)
    Oj, a w biurze nie możesz sobie pozwolić na sesję zdjęciową? :D
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe nie za bardzo ;) Poza tym mój aparat w telefonie gubi kolory w pomieszczeniach także tego... :p

      Usuń
  8. Cudowny, niesamowicie się mieni <3

    OdpowiedzUsuń
  9. masz piękne paznokcie, ja zdecydowanie na swoich wolę klasyczne odcienie z semilaca, czasami matowe ale raczej unikam tych połyskujących ale u Ciebie fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Do wymarzonego ideału wciąż mi daleko ale jestem bliżej niż dalej :)

      Usuń
  10. Bardzo ładny kolorek :) Do pielęgnacji dłoni polecam wodę z filtra prysznicowo-kąpielowego - to jest super sposób na uzdatnienie wody tak aby nie przesuszała naszej skóry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W domu mam całkiem dobrą wodę, w pracy filtra nie mamy ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

instagram @iliz_beauty

Copyright © iliz