Tęczowa chmurka, tribal i czerwona hybryda Victoria Vynn 021 Exemplary Red

"Czerwone korale, czerwone niczym wino, korale z polnej jarzębiny...". Czerwień jest mega kobieca, sexy i zdecydowanie przyciąga wzrok. Dziś o takiej pięknej czerwieni. W wersji hybrydowej.


Lakiery hybrydowe Victoria Vynn znam od niedawna. Ogólnie marek hybrydowych znam mało choć słyszałam o wielu. Stali obserwatorzy bloga wiedzą, że moją pasją jest zdobienie paznokci...własnych ;) i często zmieniam manicure. Ale bywają takie tygodnie (jak obecne) gdzie hybryda okazuje się zbawieniem i przez przynajmniej półtora tygodnia nie muszę martwić się malowaniem. Zresztą mam na to zbyt mało czasu. Nawet posty piszę na raty, ale że miałam trochę przygotowanych to możecie widzieć je tak często. :)


PURE CREAMY HYBRID - pierwsza hybryda usuwana alkoholem
  • Kremowy lakier hybrydowy - kremowa konsystencja o właściwościach samopoziomujących.
  • Bezpieczny dla paznokci i dłoni.
  • Formuła bez drażniącego zapachu.
  • 100% krycia pierwszą warstwą koloru.
  • Efekt glass nails - intensywny połysk aż do usunięcia stylizacji.
  • Super trwały nawet do 4 tygodni.
  • 3 stopniowy: baza, kolor, top.
  • Utwardzany w lampie LED już w 30 sekund (LED 48W).
  • Pędzelek - włosie i pędzelek specjalnie do lakieru PURE.

Pojemność: 8 ml
Cena: 28 zł
Dostępność: http://victoriavynn.com
Ilość dostępnych odcieni: 72

Skład: ACRYLATES COPOLYMER, HEMA, CELLULOSE ACETATE BUTYRATE, ETHYL (2,4,6- TRIMETHYLBENZOYL),SILICA, HYDROXYCYCLOHEXYL PHENYL KETONE, CI 77891,CI 77007, CI 77499, CI 15850.


Buteleczki standardowe dla lakierów marki VV, z tym wyjątkiem, że seria PURE ma je w białych opakowaniach opalizujących na zielono. Podoba mi się, że naklejki z nazwą i numerem są zarówno na górze nakrętki jak i na samej nakrętce, w dodatku dobrze oddają realny odcień lakieru. 
Pędzelki w tej serii są krótsze przez co mam wrażenie, że wygodniejsze. 


Numer 021 EXEMPLARY RED to przepiękna żywa czerwień. Nie jest ani zbyt jasna, ani zbyt ciemna - idealna kobieca czerwień.

Jeśli chodzi o krycie w przypadku tego koloru to potrzebujemy 2 cienkich warstw, czasem trzech jeśli mamy długie paznokcie i płytka prześwituje (mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi). Pigmentacja tego koloru jest ciutkę gorsza niż koloru 012 Candy Blush, który również posiadam, ale na tyle dobra, że cienkie warstwy w zupełności wystarczają i dużo zależy od tego czy nasza płytka jest długa, krótka i czy lubi prześwitywać.

Trwałość? Minimum tydzień, spokojnie dwa. Czy dłużej? Nie wiem, bo u mnie dwa tygodnie to wystarczający czas dla lakieru, później denerwuje mnie odrost. ;)


Nie byłabym sobą gdybym nie wykonała jakiegoś zdobienia. Wykonałam więc coś prostego i szybkiego co wygląda efektownie. Dlatego mamy pyłek do paznokci, tym razem tęczowy a także naklejki wodne. 


Pyłek tęczowy pochodzi ze sklepu dobrarada.com.pl zaś naklejki wodne z Born Pretty Store i znajdziecie je dokładnie tutaj - klik klik klik
Pyłek różni się od efekty syrenki i przypomina bardziej tęczową chmurkę, ale powiem wam, że efekt niezwykle mi się podoba i wypróbuję kiedyś ten pyłek na bieli. :)
Naklejka zaś ma wzór typu aztec/tribal i jest piękna w swej prostocie.




 A teraz oczywiście trochę zdjęć samego manicure. Nakładanie hybryd idzie mi coraz lepiej. :)















Jak podoba Wam się taka czerwień? I co sądzicie o pyłku i naklejce? :)


Komentarze

  1. Fajnie wyszło :D Podoba mi się ten kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten pyłek :) Ale to takie mniej intensywne holo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jakby choc nie do końca ;) bardziej jak holo zmielony brokat

      Usuń
  3. Ładny kolor tego lakieru ;-) Podoba mi się jak go ozdobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam hybrydy VV i jestem nimi zachwycona, a kolekcja ich coraz bardziej mi się powiększa :)

    Jednak ten czerwieni jeszcze nie posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Usuwana alkoholem? Jakim alkoholem? Jak? Bardzo chętnie się dowiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przyszłym tygodniu będzie post o nakładaniu i usuwaniu tych właśnie hybryd :) Wypatruj postu :)

      Usuń
  6. Całkiem całkiem jest ten pyłek. Bardzo delikatny efekt daje ;-)
    Czerwień też ładna - taka klasyczna :-D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @iliz_beauty

Copyright © iliz