Wyzwanie paznokciowe z Rainbow Lyll - zapisy

W końcu i ja postanowiłam stworzyć jakieś wyzwanie. :) Czasem dołączam do niektórych bo to świetna zabawa. :) Długo zastanawiałam się nad tematami i zrobiłam taki miks. ;) 


Zasady wyzwania są proste. Jest 6 tygodni wyzwania, każdy zaczyna się w poniedziałek i kończy w niedzielę. W każdy nowy poniedziałek tygodnia (najpóźniej we wtorek - piszę na zapas żeby nie było później nieporozumień ;)) będę publikować nasze podsumowania.

Prace wysyłacie na mojego blogowego maila: LYLLEILL.LYS@GMAIL.COM w tytule wpisując: WYZWANIE - Tydzień X (tu podajecie numer tygodnia) - ... (w miejsce kropek wpisujecie swój nick).

Dołączyć może każdy - posiadający bloga, konto na Facebooku czy Instagramie. Ważne jest aby opublikować zdjęcie gdzieś w Internecie i dopiero później przesłać je do mnie z linkiem odsyłającym (link + zdjęcie + wasz nick). Dodatkowo można dołączyć w każdym tygodniu - nie musisz brać udziału w każdym.

Można przesłać więcej niż jedną pracę na jeden tydzień - ale niech będą to maksymalnie 2 prace. ;)

Będzie mi miło jeśli gdzieś udostępnisz informację (np. baner) o wyzwaniu ale nie wymagam tego. :)

Tematy każdy interpretuje na swój sposób - myślę, że nazwy są wystarczająco konkretne. :) Czy będziesz malować na hybrydzie, żelu czy naturalnych, czy wykonasz zdobienie stemplami, naklejkami czy ręcznie - wszystko dozwolone - pod warunkiem, że to Twoja praca. :)

Możecie zgłaszać się do 25 września - jeśli ktoś później dołączy - chętnie go przyjmiemy. :)

Edit: Hashtag wyzwania, który możecie używać w social mediach: 
#WyzwanieRainbowLyll


Lista osób biorących udział w wyzwaniu:






Komentarze

  1. Ale super tematy, zgłaszam się! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne tematy.

    Zgłaszam się i mam nadzieję, że się uda pomalować paznokcie choć raz w tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno dziewczyny zmalują wiele ciekawych zdobień - z przyjemnością będę oglądać prace uczestniczek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja! Zapisz mnie! Kocham takie... Niezdefiniowane projekty gdzie można samemu interpretować a do tego tematy są mega *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisałabym się tylko powiedz czy posiadanie konta na Nailpolis wystarczy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też się zapisuję! Tylko wzorki będę wrzucać na instagramie, a na bloga dam podsumowanie na sam koniec, bo inaczej nie wyrobię czasowo. Przy okazji - masz jakiś wyzwaniowy hashtag ta insta? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałam ;)
      #WyzwanierainbowLyll

      Usuń
    2. Super, dzięki! Wstawiłam fotkę na IG z pierwszym zdobieniem i wysłałam maila :)

      Usuń
  7. Myślę że mogę wstępnie się zapisać - jakbym jednak nie mogła, to dam znać ;) Ale mam już sporo pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie wezmę udział, o wiele bardziej wolę wyzwania, gdzie mam tydzień na zrobienie zdobienia, niż takie, gdzie trzeba codziennie coś kombinować. No i wracam 25.09 z gór, to musi być znak :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Będzie motywacja do malowania :) Zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  10. Super sprawa! Zgłaszam się! Nick: helpmecreate :) z bloga helpmecreate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. A raz kozie śmierć, dawno nie bawilam sos w wyzwania. Obym podolala ;)) Chętnie biorę udział :))

    OdpowiedzUsuń
  12. ekstra wyzwanie! sama noszę semilacowe hybrydy ale uwielbiam oglądać prace dziewczyn <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się! :) Tematy MEGA :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie pooglądam co pięknego dziewczyny zrobiły :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się i swoją pierwszą pracę już wysyłam ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @iliz_beauty

Copyright © iliz