Prawie jak efekt syrenki, czyli Sophin 146

W ostatniej paczce współpracowej z Sophin znalazł się jeden ciekawy, wręcz intrygujący lakier. 


Ten lakier można nosić solo, ale uważam, że zdecydowanie lepiej wygląda na kolorowej bazie.


Marka: Sophin Cosmetics
Seria: Vinyl
Numer i nazwa: 146
Pojemność: 12 ml
Cena: 26 zł
Rodzaj: perłowo-shimmerowy
Pędzelek: długi, prosty, dosyć cienki
Kolor: perłowe złoto
Dostępność: sklep.sophin-cosmetics.pl (klik klik klik)


Moja kolekcja Sophinów zaczyna się powiększać. Ale lakiery są naprawdę cudne więc cieszę się, że mogę je testować. :)


Buteleczka, pędzelek a nawet skład wolny od takich składników jak formaldehyd czy parabeny są typowe dla lakierów Sophin i tutaj nic się nie zmienia.


Lakier dodatkowo szybko schnie i nawet 3 warstwy wysychają w całkiem przyzwoitym szybkim tempie. Trwałość tych lakierów również mnie satysfakcjonuje bo wytrzymują u mnie całe 3 dni i dopiero później mam lekko starte końcówki (niektóre lakiery innych marek wytrzymują ledwo jeden dzień) - bez topu, bo z topem potrafi wytrzymać i dłużej. 



Numer 146 jest intrygujący. Niby to perła ale taka shimmerowa. Zdecydowanie różni się od lakierów perłowych jakie były na czasie w latach 90' i w początkowych latach XXI wieku (ale to staro brzmi :p).


Solo prześwituje, to znaczy nasze końcówki paznokci prześwitują. na zdjęciach widzicie 3 cienkie warstwy, ale i jedna warstwa wyglądała przyjemnie. 


Kolor wypada równie w zależności od oświetlenia, ale zdecydowanie widać, że baza jest złota i lakier opalizuje na złoty kolor właśnie. 






Najbardziej byłam ciekawa jak będzie prezentował się na kolorowych bazach. Na początku wypróbowałam biel i czerń w TYM zdobieniu. I szybko okazało się, że na bieli oraz bardzo jasnych kolorach lakier wypada słabo, zwłaszcza ciężko uchwycić ten efekt na zdjęciach. Natomiast na ciemnych kolorach potrafi wyglądać obłędnie. 



Wykorzystałam również koralową bazę i byłam zachwycona jak pięknie to wyglądało na żywo. Taki złoty shimmer mienił się jak szalony, gdy padało na niego światło.
Zdecydowanie jeszcze nie raz nałożę go na różnego koloru lakiery by sprawdzać jak będzie zmienił się kolor.








 Lakier przypomina mi trochę efekt syrenki nakładany na hybrydy. A Wam?


Komentarze

  1. Faktycznie bardzo podobny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny efekt i podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście jak syrenka :) pięknie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie wyglada ale zdecydowanie jak dla mnie lepiej na kolorowej bazie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go wolę na bazie ale i tak musiałam sprawdzić solo ;)

      Usuń
  5. Cudownie się prezentuje na kolorowych lakierach! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się, że solo nie robi wrażenia (tzn. na mnie robi ale negatywne :)). Ale na innych kolorach jako top wygląda genialnie! Ten złoty shimmer mógłby fajnie komponować się z fioletem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie wypróbuję i na fiolecie i na granacie i...na innych kolorach też ;)

      Usuń
  7. Piękny lakier, cudownie się prezentuje :)
    Pomożesz : http://bit.ly/2cJpr76 ?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @iliz_beauty

Copyright © iliz