Perły, łańcuch i efekt syrenki | Deni Carte | Born Pretty Store | EdBeauty | Manicure

Rzadko zdarza się abym wrzucała dwa zdobienia i recenzję aż w jednym tylko poście. ;) Ale w końcu kto mi zabroni? ;)


Niedawno dostałam się do testów Deni Carte i w ramach tych testów otrzymałam puder ryżowy, a także jako dodatek lakier o efekcie syrenki. I o ile na przetestowanie pudru potrzeba trochę więcej czasu o tyle na sprawdzenie lakierów (zwykłych) wystarczy kilka dni. Dziś nie pojawi się jego recenzja, ale wystąpi w dwóch zdobieniach, które zmalowałam po jego otrzymaniu. Sama recenzja pojawi się w przyszłym tygodniu - chcę go sprawdzić jeszcze na innej bazie. :)


Do pierwszego zdobienia wykorzystałam błękitny lakier BeBeauty (bez numerka i nazwy), lakier o efekcie syrenki (Deni Carte, S6) a także pół-perły o których krótko napiszę.


Pół-perły otrzymałam w ramach współpracy z Born Pretty Store. Można znaleźć je dokładnie TUTAJ - link.
Na stronie pisze, że możemy otrzymać ok. 120 perełek. I tu chyba jest błąd na stronie, bo swoje policzyłam :p i było ich niecałe 60 (chyba że jakiś mi zaginął co się zdarza gdy odkręca się wieczko wieczorami :p)


Perełki są białe, ale ich góra opalizuje na kolory tęczy (róż, fiolet, żółć, błękit) co wygląda na żywo bajecznie - na zdjęciach nie udało mi się oddać tego efektu aż tak jakbym chciała.
Perełki mają 3 wielkości i te największe niekoniecznie będą dobre do codziennego użytku. ;) Choć są panie które uwielbiają tak odstające ozdoby - ja wolę te mniejsze, ale czasem lubię zaszaleć. ;)
Perełki są urocze choć ich opalizująca powłoka lubi się ścierać. Będą świetnie wyglądać w każdym morskim zdobieniu - być może znów wykonam coś na wzór morskich fal (jak tutaj - link). :)


A teraz zdobienie. na błękit nałożyłam lakierowy efekt syrenki a potem dodałam perełki i pokryłam wszystko topem. :)













Drugie zdobienie jest już stemplowe. Wykorzystałam czarny lakier na który nałożyłam lakierowy efekt syrenki Deni Carte a potem ostemplowałam srebrem Born Pretty Store. Użyłam wzoru łańcuchów z płytki HELEN10 (link) od EdBeauty.

















To jak syrenka zachowuje się na różnych bazach to magia. :)



instagram @iliz_beauty

Copyright © iliz