Bo biel ma być biała, Sophin nr 1

Wczoraj był piasek dziś klasyczny lakier, w dodatku biały. Czy to może ideał? Czy raczej przeciętniak?

Marka: Sophin Cosmetics
Seria: Vinyl
Numer i nazwa: 1
Pojemność: 12 ml
Cena: 26 zł
Rodzaj: kremowy
Pędzelek: długi, prosty, dosyć cienki
Kolor: czysta biel
Krycie: 1-2 warstwy
Dostępność: sklep.sophin-cosmetics.pl


Białe lakiery są zawsze problematyczne. I zawsze szukamy swojego ideału w tym zakresie. Przerobiłam już kilka białych lakierów, jedno lubiąc bardziej - drugie mniej.
Od bieli wymagam dobrego krycia po jednej grubszej warstwie lub dwóch cienkich, ale...jednocześnie szybkoschnącej. Całe paznokcie rzadko maluję tylko na biało - zwykle jest to u mnie baza np. pod gradienty. Więc to żeby szybko biel schła jest dla mnie ważne (można użyć topu ale fajnie jeśli taka baza schnie sama szybko).
I żeby nie kosztowała pińcet milionów przy odpowiedniej pojemności. ;)


Pędzelek i buteleczka w przypadku numeru 1 nie różnią się niczym od pozostałych Sophinów. Pędzelkiem dobrze się maluje i rzadko potrzebuje w przypadku Sophinów poprawek. Choć wiadomo - moja ręka już się bardziej wprawiła w malowanie więc nie zwracajcie na to uwagi. :p


Konsystencja rzadka, ale nie lejąca się. To taki dosyć typowy kremowy lakier - nie za rzadki ale tez nie gęsty. Nie wiem dlaczego na zdjęciach lakier wygląda jak półmatowy, ale musicie uwierzyć, że jest błyszczący. Widocznie aparat oszalał przy bieli. :p


Ważna kwestia - krycie. Można próbować z jedną grubszą warstwą, zwłaszcza gdy nie zależy nam mega mocno na tym że muszą być super idealnie pomalowane. Jednak ze swojej strony zalecam dwie cieńsze warstwy. W przypadku Sophina jestem zadowolona z jego krycia i tego jak ładnie wygląda.


Czas schnięcia...właściwie i tu jestem zadowolona, choć jakby jeszcze szybciej schnął byłabym wniebowzięta. ;) Ogólnie bez topu wysycha tak w 15-20 minut więc jak na biel to całkiem dobry czas.


Jak widać biel jest tutaj totalnie biała. Żadnego shimmeru, drobinek i innych dupereli. Po prostu ładna biel. Ciężko mi powiedzieć czy żółcieje bo nie nosiłam jej nigdy solo tylko jako bazę pod stemple i tak dalej.


Biel świetnie podbija neony ale i latem wygląda genialnie solo na opalonych dłoniach. Oczywiście rzecz gustu. :)



Czy polecam? I czy mogę go nazwać ideałem? Może nie totalnym ideałem ale w moim odczuciu niewielu mu brakuje o mojego subiektywnego ideału. :) Jeśli również poszukujecie dobrej bieli to spróbujcie z Sophinem. :) Cena w stosunku do pojemności jest całkiem rozsądna :) A i inne kolory są zabójcze. ;)



Komentarze

  1. Mi biały lakier solo na paznokciach nie podoba się szczerze mówiąc. Kojarzy mi się korektorem którym dziewczyny malowały sobie paznokcie w podstawówce. :D

    Pozdrawiam!
    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam nauczycielkę w gimnazjum która na zajęciach malowała sobie korektorem paznokcie :D Akurat mnie białe lakiery solo też się podobają ;)

      Usuń
  2. Klasa sama w sobie, piękna biel :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię biel na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam ochotę na białe paznokcie ;) postawię jednak na hybryde

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam białą hybrydę i niedługo ją wypróbuję :)

      Usuń
  5. Zaczynam wątpić że jest na prawdę jednowarstwowa biel, taka żeby była wygodna przy malowaniu przynajmniej. Ale dwie cienkie do idealnego krycia można znieść :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój ideał to sally hansen ale ta też wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go mam w wersji xtreme wear ale jeśli mam porównywać to Sophin wygrywa :p

      Usuń
  7. Mój ideał to sally hansen z serii xtreme wear i carla cosmetics 4d gel like. Ta od sophin wygląda przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SH znam i lubię choć za długo moim zdaniem schnie (bez topu), Sophin wysycha mi szybciej

      Usuń
  8. Lubię biel na paznokciach ale bardziej wersję hybrydową. Mam złe doświadczenia ze zwykłymi lakierami. Krycie nie teges i w dodatku po jakimś czasie paznokcie robiły się brzydko żółte i takie nie zbyt fajne. Widocznie trafiałam na nieodpowiednie lakiery. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem top zażółca lakier. Białej hybrydy jeszcze nie nosiłam ale otrzymałam ostatnio do testowania więc zobaczymy :)

      Usuń

Prześlij komentarz

instagram @iliz_beauty

Copyright © iliz