Delikatny róż, czyli Golden Rose, Color Expert, nr 107

Urwanie głowy w tym tygodniu. :p Nawet nie mam kiedy pomalować paznokci (szok!). :D Ale jest chwila na napisanie nowego posta. Dziś na tapecie delikatny lakier do paznokci, który niedawno grał główną rolę w zdobieniu prosto ze Wschodu. :)


Jakiś czas temu pisałam o innym lakierze z tej serii, o nie do końca określonej szarości (TUTAJ). Dziś kolejny stonowany lakier, który może nie idealnie, ale wpasowuje się w najnowsze trendy kolorystyczne.


Marka: GOLDEN ROSE
Seria: COLOR EXPERT
Numer: 107
Pojemność: 10,2 ml
Cena: 5,90 zł
Rodzaj: lakier kremowy
Dostępność: sklep internetowy marki, stoiska Golden Rose, mniejsze drogerie i sklepy kosmetyczne
Pędzelek: szeroki, ścięty na półokrągło
Kolor: stonowany jasny róż
Krycie: 2 cienkie warstwy


Lakier zamknięty został w prostej walcowej buteleczce. To co wyróżnia tę serię to kolor nakrętki odpowiedni z kolorem lakieru (może nie w 100%, ale kolory są mocno zbliżone). patrząc na lakiery z góry od razu wiem, które to te od GR z serii Color Expert. :)


Pędzelek średniej długości z szerokim włosiem. Ścięty na półokrągło. Dla jednych ma idealną szerokość, innym może sprawiać kłopoty. Jeśli chodzi o mnie to jestem tak gdzieś pośrodku. ;) Czasem maluje mi się tymi pędzelkami idealnie, innym razem sprawiają mi problemy. ;) Posiadaczki wąskich paznokci wiedzą na pewno o czym piszę. ;)


Lakier kryje po dwóch cienkich warstwach, na upartego wystarczyłaby jedna grubsza. Nie jest jakiś bardzo problematyczny, choć niektóre kremowe czasem lubią gdzieś tam coś zostawić. Na zdjęciach na dwóch paznokciach druga warstwa ułożyła mi się nieidealnie, ale później jak nałożyłam już top wszystko pięknie się wyrównało. 


Lakier ma wykończenie kremowe a konsystencja należy do tych pomiędzy gęstymi a rzadkimi. Lakiery z tej serii schną w przyzwoitym szybkim tempie. Po jakichś 15 minutach dwie cienkie warstwy są już zwykle suche.


Trwałość jest całkiem niezła. Solo wytrzymuje u mnie jakieś 3 dni bez startych końcówek i odprysków. Nie odbarwia płytki, zmywa się bezproblemowo. 


Kolor ma przeuroczy: stonowany jasny róż. Przypomina mi odcieniem niektóre różowe tulipany, a wam? Jest prześliczny, delikatny, idealny dla każdego. :)









Lakier otrzymałam na Meet Beauty i na pewno nie raz wyląduje na moich paznokciach, nawet solo. :)

A tak prezentował się w zdobieniu. :)



Komentarze

  1. cudny róż a paznokcie pomalowane tym lakierem wyglądają super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. patrzyłam dziś na niego, ale jednak nie kupiłam i teraz żałuję, bo jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz znów miała okazje to bierz ;)

      Usuń
  3. Prześliczny, delikatny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny róż, taki delikatny i subtelny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny ! muszę go mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dostałam go niedawno ale jeszcze nie używałam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać, że kolorek ma bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolor:) Jak dla mnie te lakiery gęstnieją i to dość szybko. Nie wiem czy tak trafiałam po prostu czy takie są

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm ciezko mi powiedzieć. Mnie czarny gęstnieje ale mam go już z ...yyy rok-dwa? Może nawet dłużej i mam już połowę albo ciut mniej więc to normalne. U reszty tych lakierów niczego takiego nie zauwazyłam

      Usuń
  9. Ciekawy, śliczny kolor :) zapisuję go do swojej wishlisty :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @iliz_beauty

Copyright © iliz