Sophin 512 Silver Top Coat | Golographic Top Coat | Sophin Cosmetics

Ostatni z czterech lakierów Sophin, które jakiś czas temu otrzymałam. Tym razem nie jest to typowy lakier. Jednakże prezentuje się przepięknie o czym zaraz się przekonacie.


Ten "lakier" zaciekawił mnie na wzorniku a jeszcze bardziej gdy okazało się, że nie mogę znaleźć żadnego swatchu, a nawet opinii o nim (także zagranicznej). A jak wiadomo ciekawość zżera. ;)


Czy widzicie coś dziwnego na tym zdjęciu? Tak! Przezroczysta baza lakieru a na dnie buteleczki widać jakieś drobinki. Aby móc działać lakierem należy nim mocno potrząsnąć, a od razu zmienia się jego formuła.


Marka: Sophin Cosmetics
Seria: golographic top coat
Numer i nazwa: 512 Top Coat Silver
Pojemność: 12 ml
Cena: ok. 27 zł
Rodzaj: bezbarwna baza z maleńkimi drobinkami holograficznego brokatu
Pędzelek: długi, prosty, średniej szerokości
Kolor: srebrne drobinki holograficzne
Krycie: od 1 warstwy
Dostępność: niektóre kolory można znaleźć na allegro (na razie)


Buteleczka standardowa dla lakierów Sophin: duża, przezroczysta, z logo marki i czarną matową plastikową nakrętką.
Pędzelek identyczny we wszystkich lakierach tej marki: długi, średniej szerokości, prosto ścięty.




Lakier można nakładać solo - da wtedy efekt rozświetlonych paznokci. Można też nakładać go na różne kolorowe lakiery. Najpiękniej prezentuje się na ciemniejszych bazach, jednakże i na jasnych nie można mu odebrać uroku. 


Schnie mega szybko. Pierwsza warstwa jak i druga schną w ekspresowym tempie i wcale nie potrzebujemy przyspieszającego schnięcie topu.
Lakier po wyschnięciu jest delikatnie chropowaty. Mogłabym go przyrównać do mega delikatnego efektu lakierów piaskowych, z tym wyjątkiem, że niczego nie zahacza. Po prostu nie jest to efekt gładkiej tafli.


Jest bezproblemowy w nakładaniu i zmywaniu. Pomimo ogromnej ilości drobinek schodzi błyskawicznie z paznokci i nie musimy ani mocno trzeć ani używać sreberka czy klipsów do jego usunięcia. Zmywa się nawet szybciej niż lakiery marmurkowe.


Jak widzicie, jest to przezroczysta baza z mnóstwem błyszczących drobinek. W cieniu są srebrne ale jak padnie na nie choć odrobina światła od razu zmieniają się w błyszczącą dyskotekę. ;)


Na wzornikach możecie zobaczyć, że na ciemnych i jasnych kolorach wygląda zupełnie inaczej. Będzie pięknie wyglądać w zdobieniu galaktycznym, które na pewno w najbliższym czasie zmaluję. Ale również jako tylko top na lakier prezentuje się przepięknie.











Na koniec lakier użyty w dwóch zdobieniach. Jedno już pokazywałam, drugie będę pokazywać w całości niebawem.



Jak Wam się podoba? Ja przepadłam na jego punkcie bo jest genialny i nie raz i nie dwa wyląduje w różnych kombinacjach na moich paznokciach. <3

Ale ale! To nie koniec. Przygotowałam też filmik ukazujący jego piękno. Nie jest to szczyt moich możliwości filmowania, ale to, co trzeba- widać. :)



Komentarze

  1. W choinkowym zdobieniu wygląda przepięknie, ale i na czerni fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wypróbuję w jakimś czarnym zdobieniu ;) Na bieli jest ładny ale nie do końca mi się podoba w takim wydaniu ;) Na kolorach już jest ładniejszy :3

      Usuń
  2. Wow jest genialny! Z chęcią bym go przygarnęła :3

    OdpowiedzUsuń
  3. W wersji solo mi się nie podoba, ale jako top na jakiś fajny kolor - czemu nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Solo zrobiłam tylko do zdjęć ;) Na kolorach wygląda za to świetnie :)

      Usuń
  4. jestem oczarowana ich lakierami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ^ ^ Niedługo będę testować kolejne kolorki :)

      Usuń
  5. Jeszcze nie miałam lakieru tej firmy. Po Twojej recenzji Kochana muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi ;) Część jest na allegro ale myślę że marka ruszy też ze sprzedażą od siebie za jakiś czas, pewnie muszą dograć różne urzędowe sprawy ;)

      Usuń
  6. Nałożony na tym jasnym lakierze bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie mniej, ale każdy ma inne gusta :) Wolę go w wersji na ciemniejszych bazach ;)

      Usuń
  7. Na czarnej bazie wygląda pięknie ;) na jasnym kolorze jakby te drobinki były mniej widoczne, ale to może tylko tak na zdjęciach widać ; piękne zdobienie zimowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ciemnych bardziej się "błyszczy" :)
      Dziękuję :3

      Usuń
  8. Bardzo ładnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie topy, przypomina mi taką holo mgiełkę z Golden Rose Paris 98 - bardzo podobny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba ten top coat, efekt jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @iliz_beauty

Copyright © iliz