Płytki do stempli: hehe 004, hehe 006, hehe 018, hehe 022, hehe 024 | BajSzer

Czas zrecenzować pięć płytek do stemplowania, które otrzymałam od BajSzer. Opiszę je razem bo tak mi wygodniej. ;) Wszystkie pochodzą z serii hehe. Obecnie każdą z nich użyłam w jednym zdobieniu, które już pokazywałam na blogu. 



Seria płytek hehe posiada ich bardzo dużo. Część najbardziej popularnych można znaleźć na aukcjach na allegro i kilku sklepach internetowych w Polsce. najwięcej będzie ich na ebay lub aliexpress.



Płytki są okrągłe i gdy do mnie przyszły były zabezpieczone niebieską folią, którą trzeba odkleić przed pierwszym użyciem. Była też dosyć ostra wokół, więc aby sobie nie zrobić krzywdy przypiłowałam trochę tę ostrość.


Jeśli chodzi o ich wielkość to nie są duże. mają taki sam kształt i wielkość jak okrągłe małe płytki od Born Pretty Store. Średnica wynosi jakieś 5,6 cm. Wzory mają przeróżne, ale żłobienia wzorków są bardzo dobre. Wszystko pięknie się odbija i dobrze czyści.




Hehe 004
Płytka cieszy się sporą popularnością, głównie ze względu na wzór motyla. Motyl jest duży, więc ja musiałam go przeciąć na pół i przykleić do dwóch paznokci. Reszta florystycznych wzorków również ładnie wygląda.
Przykład zdobienia znajdziecie pod TYM linkiem i na zdjęciu poniżej.




Hehe 006
Ta płytka ma wzory które ciężko mi nazwać, jednak są piękne! Trochę jakby płatki kwiatów, ale takie dodatkowo ozdobne. ;) Na pewno nie raz jeszcze wykorzystam wzory właśnie z niej.
Przykład zdobienia pod TYM linkiem.




Hehe 018
Płytka z bardziej geometrycznymi wzorami. Jest koronka, kratka, sześciokąty i urocza róża pośrodku. Kratkę chyba wykorzystam w jakimś "szkolnym" zdobieniu. ;)
Przykład zdobienia pod TYM linkiem.




Hehe 022
Płytka z kotką z anime/mangi, która nazywa się Neko-chi. Popularny kotek w Japonii. ;) Mamy tu 5 główek kota z różnymi minami, jedną postać połowy kota i kulkę wełny.
Przykład zdobienia pod TYM linkiem.




Hehe 024
Różnorodne wzory ułożone jakby w spiralę. Wzorów tutaj mamy pięć, wszystkie geometryczne. Jeden przypomina mi wzór z zabawki kalejdoskopu, inny jak wytłaczany wzór, chrupki okienka, którymi zajadałam się w dzieciństwie, kółka w kółkach (jak jakieś oko ;)) i coś a'la wzór łuski, fal wody.
Przykład zdobienia pod TYM linkiem.


Każda płytka urzekła mnie choć jednym wzorem. ;) Wszystkie prezentują się ładnie a wybór wzorów zależy już od naszych gustów. :) Macie w swoich kolekcjach te właśnie płytki?

Komentarze

  1. Mam 18 i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię płytki z serii hehe, są bardzo dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płytki 4 i 22 podobają mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam 006 i bardzo ją lubię, można wyczarować z nią wiele pięknych zdobień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wzory mają te płytki :) Ten motyl jest piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Są śliczne, muszę się koniecznie skusić na tę kocią płytkę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię serię hehe ;)
    Śliczne zdobienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki! W sumie pewnie jeszcze się w jakieś kiedyś zaopatrzę ;)

      Usuń
  8. 04 mam i lubię :) Dlatego też najbardziej podoba mi się motylkowe zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @iliz_beauty

Copyright © iliz