Plus Dla Skóry: CERA Solutions, krem do skóry trądzikowej | Recenzja | Opinia

Ostatnio było sporo postów paznokciowych, więc pora też na coś innego. ;) Dlatego dziś napiszę o kremie którego używam codziennie już od listopada. :)


Krem ten otrzymałam na spotkaniu blogerek w październiku wraz z szamponem, który opisywałam TUTAJ. O ile szampon mogę zrecenzować szybko, bo już po dwóch-trzech użyciach wiem czy się nadaje dla moich włosów czy nie, o tyle kremy trzeba testować dłużej. ;)


OBIETNICE PRODUCENTA
____________________________________
Linia jest przeznaczona do codziennej pielęgnacji wymagającej skóry twarzy. Uwzględnia potrzeby różnorodnych typów cery. 
Przeznaczony do skóry tłustej i trądzikowej, ze skłonnością do wyprysków. Nadaje się pod makijaż.
Działanie: krem nawilża, reguluje wydzielanie sebum i matuje skórę. Poprawia wygląd skóry ze skłonnością do wyprysków. Szybko się wchłania, nie zatyka porów. Nawilża, łagodzi i regeneruje.




Skład jak widzicie jest długi, ale łatwo można zauważyć, że posiada wiele ekstraktów, a także pantenol, alantoinę i aktywny cynk. Ponadto kilka składników odpowiedzialnych za niepsucie się kremu itp.


OPAKOWANIE
____________________________________

Krem otrzymujemy w kartonowym pudełeczku a sam krem jest w tubce z nakrętką. Całość utrzymana w bieli z zielonymi i czarnymi elementami, takimi jak napisy czy logo.
Tubka jest miękka i wygodna w użyciu. Co prawda nie należy do tych najbardziej higienicznych (jak air less) ale i tak jest higieniczniejsza niż np. w słoiczku. 
Jak na razie tubka nie pęka ani nic się z nią nie dzieje a nakrętka działa bez zarzutu.
Tubka ma w sobie 50 ml kremu i można go używać przez 12 miesięcy od otwarcia.


DZIAŁANIE
____________________________________

Krem należy stosować 2 razy dziennie (rano i wieczorem) przez przynajmniej 4 tygodnie. W przypadku nasilonych objawów trądzikowych czy ostrych stanach zapalnych należy go odstawić.

Krem używałam codziennie rano, wieczorami nie zawsze (gdy była za sucha stosowałam olejek), solo lub pod makijaż. W obu przypadkach działa bardzo dobrze.
Szybko się wchłania, a to duża zaleta kremów do twarzy. Teraz większość z nich szybko się wchłania, ale nie wszystkie.
Zapach ma delikatny, dosyć neutralny. Mnie pachnie kremem do twarzy. ;)
Konsystencję ma dosyć rzadką, ale nie spływa strumieniami z twarzy podczas nakładania. Dobrze rozprowadza się na skórze.

Wystarczy nieduża ilość aby pokryć nim całą twarz, jest raczej wydajny. Nie podkreśla porów, ale nie zauważyłam aby też je tuszował (choć trochę). Po wchłonięciu się zostawia skórę delikatnie matową.

Nie zauważyłam żeby krem mnie wysuszał (jeśli mam przesuszenie na nosie lub prawym policzku - zawsze tylko na tym - to raczej z innych powodów), ale też nie nawilża jakoś mocno Nawilżenie jest na średnim poziomie. 
Nie zapycha porów. Mam z nimi istne utrapienie, ale po kremie nie dostałam wysypu niespodzianek-niechciejek, więc jest dobrze. 

A jak radzi sobie z łojotokiem? Najgorzej mam zawsze ze strefą T, a zwłaszcza z nosem. Mogę umyć twarz a nos już po 15 minutach się świeci. Z tym kremem solo mam spokój na jakieś 1,5 godziny, z makijażem na 4 godziny i więcej, zależy jakiego podkładu czy pudru użyję.


Cena: ok. 12 zł
Dostępność: apteki, sklepy internetowe


Krem, choć nie wywołał u mnie efektu wow, to jednak sprawuje się bardzo dobrze. Na pewno wykorzystam go do końca, a później zobaczę. ;)



Komentarze

  1. Całkiem fajny produkt, za tak niska cenę myślę że warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena zdecydowanie przemawia na jego korzyść :)

      Usuń
  2. Całkiem fajny produkt, za tak niska cenę myślę że warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe jak zadziałby na mojej cerze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiadomo ;) U każdego różnie się sprawdza bo każdy ma inną cerę ;)

      Usuń
  4. Czegoś takiego poszukuję. Ale jeszcze się wstrzymam, u mnie genialnie spisała się Barwa - siarkowa moc :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej serii Barwy mam tylko mydełko, ale lubi wysuszać mi skórę więc używam rzadko, dlatego też nie kupowałam kremu :p

      Usuń
  5. nie znałam wcześniej tego produktu, wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż do spotkania w październiku w ogóle nie słyszałam o tej marce ;)

      Usuń
  6. Przestałam używać kremów dedykowanych cerze trądzikowej i zauważyłam ogromną poprawę kondycji mojej skóry ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem tej marki, kremów do cery trądzikowej nie muszę na szczęście uzywać, ale sama marka mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cera się uspokaja, krostki znikają, buzia robi się gładsza. Krem ma przyjemną konsystencją, delikatny zapach, jest bardzo wydajny. Wielki plus dla ceny, bardzo konkurencyjny produkt! Polecam
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @iliz_beauty

Copyright © iliz