Mini-statyw...dlaczego jest nieidealny?

W mojej ostatniej paczce od CNDirect znalazł się mini-statyw. Na początku byłam zachwycona tym, że jest taki mały i giętki....


Gumowo-plastikowe wykończenie sprawia że statyw jest giętki, elastyczny i lekki. Kulki można wyginać na różne sposoby. 


Aby go przykręcić trzeba wykonać trzy czynności: najpierw dokręcić do pewnej wysokości śrubkę do aparatu, a później zdjąć nasadkę przytrzymującą statyw do śrubki (ma taki a'la guziczek), dokręcić ją śrubokrętem i znów nałożyć nasadkę. Chyba że miejsce w aparacie na statyw jest wyższe wtedy obędzie się bez śrubokręta



Niestety nie każdy aparat się nada. Mój jest duży i ciężki - mój obiektyw jest na stałe. Sam aparat sporo waży i niestety ten statyw nie udźwignie jego ciężaru.
Ale do małych aparatów, np. cyfrówek bądź lekkich lustrzanek (są też i takie na rynku, pamiętam Olympusa z konferencji Meet Beauty - był leciutki) będzie idealny. Nada się też do telefonu komórkowego, ale potrzebna byłaby jeszcze część przytrzymująca telefon.


Chwilowo STATYW jest niedostępny ale jeśli masz mały aparat (w miarę lekki) to taki mini-statyw jest naprawdę fajną opcją.



Komentarze

  1. Ja co prawda nie potrzebuje statywu na aparat, ale mam lampę pierścieniową i od razu kupiłam duży statyw, żebym później nie musiała większego kupować. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taki duży statyw choć nie używam go ciągle ;)

      Usuń
  2. No, ale wiadomo, że do dużego aparatu (ciężkiego), musi być coś bardziej masywnego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Od początku używam dużego i ciężkiego statywu ;-) Nie ma problemu z utrzymaniem aparatu, a mój obiektyw do makro jest duży i ciężki

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam statyw na telefon (bo to nim robię wszystkie zdjęcia). Kupowałam go, jak miałam jeszcze Sony xperię, która była malutka i leciutka, szczególnie w porównaniu do Lumi 640 xl :D Teraz statywu mogę używać co najwyżej do zdjęć prosto, a zależało mi na takich z góry. No cóż, fizyka vs. ja 1:0 :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie korzystałam z tego typu urządzeń, ale faktycznie wydaje się być fajnym gadżetem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może jakby czymś te nóżki statywu usztywnić to byłby użyteczny dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mam aparatu to i statywu na razie nie potrzebuję ;p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @iliz_beauty

Copyright © iliz