London Look? I don't know ;)

29 styczeń był ostatnim dniem na dodanie zdjęcia bądź filmiku przedstawiającego moje wyobrażenie o "London look" z marką Rimmel, chodziło o makijaż. Jakoś udało mi się wyrobić w ostatniej chwili. Stwierdziłam, że spróbować można. ;)



Niektóre zdjęcia wyszły mi odrobinę zbyt jasne, ale to wina pory dnia, bo robiło się już ciemno. ;) Zastanawiałam się co kojarzyć mi się może za hasłem "London look". Postawiłam zatem na delikatnie zaznaczone powieki i kreskę. Najpierw miałam dać czerwone usta, ale stwierdziłam że naturalne będą tu dobrze wyglądać. W większości skorzystałam z kosmetyków tej marki, jak chociażby błyszczyk czy puder i cienie. Kreskę wykonałam eyelinerem w żelu też od Rimmel.
Postawiłam więc na bardziej naturalny look. :)








Żarówiaste paznokcie dla kontrastu :D






A jako że jestem okularnicą dodałam też zdjęcia z okularami. Większość nie wyszła, ale te dwa są całkiem okay. ;)



instagram @iliz_beauty

Copyright © iliz