Płytka do stempli AP-01 od EdBeauty

Kolejny post tego samego dnia. ;) Jutro będzie o odżywce do rzęs, bo najwyższa pora o niej napisać. :) Tym razem jednak o płytce do stempli, którą otrzymałam od EdBeauty a która przewinęła się w kilku postach w ciągu ostatnich kilku dniach.

Jedni mówią na nie płytki (jak ja), inni blaszki, ale w sumie i tak chodzi o to samo. ;) Płytka pochodzi ze świątecznych kolekcji, tu tematyką jest zima i święta Bożego Narodzenia.


Ma kilka oznaczeń. na EdBeauty możecie ją kupic z oznaczeniem AP-01 lub JQ-08. Znajdziecie ją pod TYM linkiem. Kosztuje 6,90 zł, więc w sumie cena nie jest jakaś wygórowana. Te prostokątne też mają rozsądną cenę. :) A niektóre kuszą swymi wzorami, oj kuszą. :D


Płytka ma standardową wielkość okrągłych, ok. 5,6 cm średnicy. Miała jeszcze niebieską folię zabezpieczającą, którą trzeba zdjąć by można było stemplować. Zawsze przed użyciem nowej płytki przemywam ją zmywaczem i dopiero stempluję. 

Płytka ma bardzo dobrze wyżłobione wzorki. Każdy odbija się idealnie, zarówno lakierem przeznaczonym do stemplowania jak i tym tylko do malowania paznokci.

Idealna na zimę jak i święta. Cóż mogę więcej napisać? ;) Sami zobaczcie jak wzorki z płytki prezentują się na paznokciach. :)






Lubicie takie tematyczne płytki? A może jeszcze zastanawiacie się nad tą metodą ozdabiania paznokci?



Komentarze

  1. ojej, wszystkie mani świetne! bardzo lubię tą płytkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te choinki wyszły genialnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej a ja tej płytki jeszcze nie mam :( Śliczne zdobienia wyczarowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Płytka podróbka BPS. Ja mam "oryginalną" i bardzo lubię te wzory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy podróbka? Ciężko powiedzieć, bo prawdopodobnie z tej samej fabryki idą tylko inne oznaczenia mają ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Mam kilka ;) Powoli o każdym napiszę na blogu ale jeśli coś to pisz na maila to ci pokrótce napiszę który warto kupić i gdzie :)

      Usuń
  6. Świetna ta płytka :) Super, zimowe zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna jest ta płytka i muszę ją w końcu posiąść :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te choinki i do tego idealne tło pod nie zrobiłąa. Piękne ! No i śnieżynki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne! Próbowałam kiedyś ze wzorkami, ale albo miałam beznadziejny stempel albo jestem po prostu upośledzona, bo za nic nie mogłam odbić wzorków na paznokciach. A takie stemple to świetna sprawa, fakt, trochę zabawy z tym jest, ale jaki efekt! Powoli już zaczynają mi się nudzić jednolite kolory na paznokciach, więc może na urodziny sprawię sobie mały prezent.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz pomocy to chętnie coś podpowiem. :) Możesz pisać na maila lylleill.lys@gmail.com z pytaniami :)
      I tak zarówno stempel jak i płytka mogą być beznadziejne ;)

      Usuń
  10. Płytka i zdobienia jakie za jej pomocą wyczarowałaś są świetne!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @iliz_beauty

Copyright © iliz