Gąbeczka do makijażu z CNDirect.com

Cześć! Dziś napiszę o małym gadżecie do makijażu. Wbrew zdjęciom nie będę pisała o podkładzie, bo w sumie o nim już pisałam (dokładnie TUTAJ). To tylko taki dodatek do zdjęć. ;)


W paczce od CNDirect znalazłam między innymi gąbeczkę do makijażu. Moje pierwsze słowa brzmiały... "jaka ona mała!". Myślałam, że będzie większa. ;)


Gąbeczka wykonana jest...według strony z ...gąbki. Nie jest to taki rodzaj materiału z jakiego wykonane są gąbeczki lateksowe. Ta jest cała "matowa" i porowata. Kształtem przypomina jajko, które z jednej strony jest ścięte po skosie. Kojarzycie gąbeczki Real Techniques? Ta ma bardzo podobny kształt, lecz jest mniejsza. Jej długość to jakieś 5 cm a szerokość 3,5 cm. Kolor: pomarańczowy.


Te odbarwienia to po podkładzie, którego nie domyłam i wyszło to dopiero na zdjęciu. ;)

Obecnie jest na promocji za 1,99$ i ma darmową wysyłkę (niektóre inne produkty również podlegają darmowej wysyłce i znaleźć możecie je TUTAJ).


Nie mam porównania do oryginałów typu Beauty Blender czy RT, ale według mnie gąbeczka nie jest najgorsza. Nie jest mega twarda jak np. gąbeczka którą zamówiłam kiedyś z podobnego sklepu. Po zmoczeniu jej wodą robi się ciut bardziej miękka, ale za bardzo nie zwiększa swojego kształtu, to znaczy, nie powiększa się.
Wykonamy za jej pomocą makijaż i wcale nie trzeba użyć nie wiadomo ile podkładu. Do nakładania na całą twarz jest odrobinę za małe, ale używać będę jej do podkładu i konturowania na mokro. Zapewne w przyszłości zaopatrzę się w końcu w jakieś dobre jajo do makijażu, ale to nie jest najgorsze. Za taką cenę można chociaż wypróbować czy w ogóle podoba nam się taka forma nakładania podkładu.
Do korektora i nakładania kremowych podkładów będę go używać, a właściwie już używam i sprawdza się w tej roli całkiem zadowalająco. :)
A później pewnie przeznaczę do robienia gradientów na paznokciach. ;)




Używacie takich gadżetów? Czym w ogóle lubicie nakładać podkłady? Palce? Pędzle? Gąbeczki? :)

Będę wdzięczna za kliknięcia w linki. :*



Do zrecenzowania pozostała jeszcze płytka do paznokci - o niej poczytacie jutro. :) Stay tunned. ;)



instagram @iliz_beauty

Copyright © iliz