DressLink: kolorowa chusta i sportowa torba

Cześć. Na początku tygodnia przybyła do mnie kolejna paczka od DressLink i pora pokazać z bliska co do mnie przybyło. :)


Tym razem wybrałam dwie rzeczy, które będę nosić na sobie lub przy sobie. ;)


Od około 2 lat uwielbiam nosić duże chusty/szale, które można zakładać na różne sposoby. I tak wybrałam sobie jedną z chust od Dresslink


Do wyboru jest kilka kolorów a cena moim zdaniem całkiem przystępna. :) Dla siebie wybrałam odcień "rose red" choć zastanawiałam się też nad czerwienią i niebieskim (oprócz nich jest jeszcze kilka a niebieskie są nawet w dwóch różnych odcieniach).


Jest całkiem spora choć może nie wielgachna. ;) Wiadomo modelka na zdjęciu to Azjatka a one są innych wymiarów niż Europejki. ;)
Jej wymiary to 190 x 70 cm.
Posiada kwiatowy wzór i ma dwa główne kolory: beż oraz średni róż (przynajmniej ta moja). Dodatkowo oba kolory przeplata kwiatowy wzór. Można ją nosić na lewej i prawej stronie, bez różnicy.


Wykonana jest z pashminy, czyli wełny kaszmirowej, dzięki czemu jest niewiarygodnie milusia w dotyku. Ostatnio rankami się z nią nie rozstaję. ^ ^ Tak delikatnej w dotyku jeszcze nie miałam. Polecam każdej kobiecie, która uwielbia miłe w dotyku ubrania a przy tym lubi, gdy ładnie wyglądają. Uroku jej nie brakuje.


Cieszę się, że wybrałam tę chustę. To był dobry wybór i zdecydowanie go nie żałuję.



________________________________________

Która z nas nie lubi torebek? Nie kupuję drogich torebek, ale też zawsze sprawdzam je pod kątem użyteczności, zwłaszcza czy będzie się nadawać do pracy. Poza wyjątkiem tych małych na jakieś wyjścia. ;)
Sportowe torby, które do końca sportowymi nie są, bardzo lubię i obecnie nawet rozglądam się za jakąś z dermy czy czegoś lakierowanego, na zimę.




Ta torebka wpadła mi w oko podczas przeglądania ich asortymentu ze względu na swoją wielofunkcyjność.


Otóż można nosić ją na 3 sposoby: na ramieniu (długi pasek), na ręku (dwie rączki) lub jak plecak - na szelkach.


Do wyboru nie ma innych kolorów, tylko ten "khaki" - materiałowy (płótno) szary beż z dodatkiem brązu (sztuczna skóra).
Długość: 33 cm
Wysokość: 40 cm
Szerokość: 15 cm
Pasek na ramię: 61-117 cm
Paski do dłoni: 11 cm


Z uwagi na rodzaj materiału z jakiego jest częściowo wykonana nie nada się na deszczowe dni, ale kiedy jest słonecznie - jest idealna. Jest lekka i sporo mieści. Oczywiście nie należy przesadzać. ;)


Zamki się nie zacinają. Torbę można założyć zarówno do sukienki (wiadomo nie na wesele ;)) jak i do dżinsów czy dresów. Mega uniwersalna, kolor również. Już ją kocham. :D Obecnie przez te kilka dni tylko jej używam.




Jak oceniacie? Lubicie takie chusty i tego typu torebki?



Komentarze

  1. Podoba mi się zarówno chusta jak i torba lecz torbę wolałabym w zdecydowanie innym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chusta jest świetna, też mam fazę na takie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często jak mi za chłodno w pracy to zarzucam na siebie i owijam się nią jak kokonem ;)

      Usuń
  3. Mogłabym chcieć te produkty. Gdyby były w innych kolorach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi chusty są różnokolorowe ale torba niestety tylko taka

      Usuń
  4. Szal jest naprawdę śliczny i jeszcze jak mówisz, że taki milutki to już w ogóle super. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chusta cudna, torba też jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem Ci, że czekałam na tą torbę :) Wygląda całkiem dobrze ale nie lubię takich "niedoróbek" typu wiszące nitki itd. Trochę mnie to zniechęca do danej firmy.
    A chusta jest świetna! Uwielbiam ten sezon kiedy mogę nosić takie szerokie szale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat kilka nitek mi w takich torbach nie przeszkadza, bo od czego są nożyczki :p Gorzej gdyby kosztowała ze 150 zł i zobaczyłabym takie nitki etc. ;)

      Usuń
  7. świetna chusta
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. chusta super - uwielbiam duże szale!!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @iliz_beauty

Copyright © iliz