Hawajskie kwiaty (BPL-024)

Cześć. Wakacje może już minęły ale niektórzy urlopują o różnych porach roku a na Hawajach zawsze ciepło. ;) Mam dla Was więc hawajskie kwiaty - wiem jak się nazywają, ale w tym momencie wypadło mi z głowy. :p


Manicure przygotowałam na konkurs u Trii inspirując się tym samym wzorem, też gradientem, lecz ona wykonała pastelowy a ja neonowy. :D


Na zdjęciach widać czego użyłam. ;)
 - Poshe top coat
 - Diadem Cosmetics, F-28
 - B. loves plates, B. a Dark Knight
 - Lemax, dzbanek, żółty neon
 - Salon Perfect, 506 Traffic Cone
 - ORLY, Tropical Pop
 - ORLY, Fireball
 - stempel typu a'la Kand z wymienną gumą od B. loves plates
 - płytka do stempli BPL-024 od bornprettystore.com


Najpierw nałożyłam biały lakier - dwie cienkie warstwy. Później wykonałam gradient, który pokazywałam TUTAJ. Następnie czarnym lakierem odbiłam wzór kwiatów i pokryłam całość topem.
Mani przykuwało wzrok w pracy. ;)


















instagram @iliz_beauty

Copyright © iliz