Pierwsza paczka od Dresslink

Cześć miśki moje. ;) Wczoraj wieczorkiem dotarła do mnie w końcu wyczekiwana paczka od DressLink. Ktoś pamięta co zamawiałam? ;) W sumie chyba nie pisałam na co z listy się dokładnie zdecyduję, ale w końcu są. :)


W paczce znalazły się pędzle do makijażu, sztuk 8. Dokładnie TE. Są niebieskie, są ładniutkie i włosie mięciutkie. Przeszły już pierwsze pranie (wyleciało mi ze wszystkich raptem hm 5 włosków, ale w sumie ode już odstawały ;)) i pierwszą próbę na twarzy. jak na razie - jestem zadowolona. Będę je namiętnie testować przez przyszły tydzień robiąc sobie makijaże do pracy.


Cztery do twarzy, cztery do oczu.


Niebieskie rączki są urocze. :D te do twarzy nie są zbyt duże (mam porównanie z innymi z innej strony) ale zobaczymy jak się będą sprawdzać w pełnym makijażu.



Zamówiłam też...gorset. :D


A dokładniej TEN TUTAJ. Wybrałam rozmiar L (po wymierzeniu się) i chyba wybrałam dobrze choć po pierwszej przymiarce boję się o biust, ale zobaczymy co z tego wyjdzie.


To mój pierwszy w życiu gorset i jeju...ale spłaszcza brzuch. :D Pod sukienki weselne idealny. :p


Nie znam się na gorsetach, ale ten wydaje się być całkiem porządnie wykonany. Materiał, metalowe części - są dobrej jakości. Jutro będę z nim wojować, chciałam zrobić z nim zdjęcia i zobaczymy co z tego wyjdzie. Te są średniej jakości bo już zaczynało zmierzchać.


Na dniach spodziewajcie się recenzji i zdjęć gorsetu a także recenzji pędzli. :)



Komentarze

  1. Te pędzle ostatbio robią furorę w blogosferze ;)
    A gorset uroczy! ❤
    poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wcale się nie dziwię bo jak za takie ceny (różne, zależy od sklepu) są naprawdę świetne :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Fajny jest. W tygodniu, pewnie pod koniec będę robić mu zdjęcia na sobie ;)

      Usuń
  3. Poklikałam w linki, świetny gorset ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sie jednak poddalam ;) ale milo mi poobserwowac Wasze wspolprace ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. gorset wygląda obiecująco ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że jesteś zadowolona z zamówienia :) Ja kiepsko trafiłam z sukienkami, teraz żałuję że nie wybrałam pędzelków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem :) Niestety tak to jest z ubraniami zamawianymi przez Internet ;)

      Usuń
  7. Mam podobne pędzle, używam już prawie rok i jestem bardzo zadowolona mimo iż to chyba najtańsze pędzle z mojej kolekcji :) mam nadzieję, że i u Ciebie się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @iliz_beauty

Copyright © iliz