Kolorowe paski. | Rybie łuski. | Color Club, BP-L009 i hehe 005 czyli totalny misz-masz

Cześć. :) Pogoda się zmieniła a ja się przeziębiłam. Taki mamy klimat. :p Dziś dwa zdobienia na lakierze, który wczoraj opisywałam o TU. Jedno jest stare, jeszcze, gdy nosiłam kwadratowe paznokcie, później z przymusu musiałam je zmienić a teraz są taaakie długie, że szok. ;)



Na początku był On...
...lakier Color Club z kolekcji Poptastic Remix w kolorze Get Down Tonight...


Ten odcień solo wygląda tak sobie. Na pewno wypróbuję go jeszcze z jakąś kolorową bazą pod, ale na razie stemple i kolorowanki. :)


W tym zdobieniu użyłam:
 - płytki BP-L009 od bornprettystore.com, dostępna TU;
 - lakieru Color Club, Get Down Tonight;
 - lakieru Lm Nail Polish, nr 156 (fioletowy stempel);
 - lakieru UP Girls, nr 47 (niebieski stempel);
 - lakieru UP Girls, nr 43 (zielony stempel);
 - lakieru Diadem Cosmetics, F-28 (biały stempel).

Robiąc zakupy na bornprettystore.com możecie skorzystać z mojego kodu KOFBK31 a otrzymacie 10% rabatu, przy czym wysyłka jest zawsze darmowa (jedynie czeka się ok. 2 tygodnie na przesyłkę, ale coś za coś ;)).

Lakiery UP Girls, które całkiem nieźle sprawują się do stempli (i są tanie jak barszcz) są ze sklepu BajSzer. Robiąc zaś u nich zakupy, i powołując się na mojego bloga/fanpejdża, otrzymacie gratis.


Pamiętam, że to mani zwracało uwagę pań w sklepach i pytały kto mi robił. ;)




__________________________________________

A teraz czas na dokończenie wczorajszego wzorka. Paulina wspomniała w komentarzu, że świetnie wyglądałoby pomalowane tintami...a ja wtedy właśnie tak zrobiłam. :D


Płytka hehe005 również jest dostępna u BajSzer. <3


 Swoje tinty opisywałam TUTAJ. I mani wyszło genialne. <3
















Jak Wam się podobają obie propozycje?

P.S. Wybaczcie skórki przy drugim, ale byłam wtedy po...chyba myciu samochodu czy czymś co mocno nadwyrężyło skórki i całą skórę moich dłoni. :p

instagram @iliz_beauty

Copyright © iliz