W labiryncie | Układ scalony

Cześć! Mój urlop powoli się kończy, w sierpniu zaś czeka na mnie sporo pracy. ;) Dziś mam dla Was dwa zdobienia przy użyciu jednego wzoru. Są do siebie podobne...a jednak nieco inne. 
A nazwy? Tak mi się jakoś nasunęły. :)


Oba zdobienia są neonowe, letnie, przykuwające uwagę. Jak zawiozłam brata na zastrzyk to pielęgniarce wpadły w oko (czerwono-pomarańczowe). ;)

Zdjęcia pierwszego zdobienia robiłam dopiero trzeciego dnia, bo te z zaraz po nie wyszły - stąd bardzo delikatnie starte końcówki na kciuku, środkowym i serdecznym (tam był gradient).


Do tego zdobienia użyłam poniższego zestawu:
 - płytka B. loves plates, B.01 geometry is perfect
 - stempla a'la Kand z wymienną gumą od B. loves plates (boska jest!)
 - czarnego lakieru do stempli od B. loves plates, B. a Dark Knight
 - białego lakieru Diadem Cosmetics, F-28 (baza pod gradient) (zabrakło na zdjęciu)
 - neonowo-czerwonego lakieru ORLY, Fireball
 - neonowo-pomarańczowego lakieru ORLY, Tropical Pop
 - top coatu Poshe (zabrakło na zdjęciach)


Na kciuku, środkowym i serdecznym wykonałam gradient, na wskazującym wylądował Tropical Pop a na małym Fireball.


Wyszło soczyście i egzotycznie. A wzór z płytki skojarzył mi się w tym przypadku z labiryntem Minotaura. :p











||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

Jeśli chodzi o drugie zdobienie to na jego pomysł wpadłam robiąc poprzednie. Bo ten wzór kojarzy mi się nie tylko z labiryntem ale i układem scalonym, np. w komputerze. Stąd wyszło...co wyszło. ;)
Znów neony, ale gradient na całości.


Użyłam:
 - płytki B. loves plates, B.01 geometry is perfect
 - wymiennej gumy do stempla od B. loves plates
 - czarnego lakieru do stempli od B. loves plates, B. a Dark Knight
 - żółtego i zielonego neonowego lakieru Lemax (dzbanek)
 - białego lakieru Diadem Cosmetics, F-28
 - Seche Vite (top coat)
 - bazy peel-off od Essence (do zabezpieczenia skórek - niestety ideałem przy gradientach nie jest więc i tak musiałam użyć zmywacza :/)
 - gąbeczka od BajSzer, patyczek, pędzelek


Układ scalony co prawda wygląda ciut inaczej. Zieleń zwykle jest mocno intensywna, ciemna, ale przecież porównanie nie musi być idealnym odzwierciedleniem rzeczywistości. ;)











Lubicie takie wariacje? :)




Komentarze

  1. Obydwa mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś z tym labiryntem jest na rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. obydwa połączenia są super, choć bardziej skłaniam się ku zieleni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obydwa super, kocham takie energetyczne połaczenia :) Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dlatego co któreś zdobienie właśnie jest w takich żywych kolorkach :) Serdecznie witam ^ ^

      Usuń
  5. Oba super ale chyba bardziej podoba mi się labirynt :) mega soczyste kolorki tych orlików <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ale mega !!!! Chętnie pobawiłabym się w takie wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Fajna sprawa z takimi płytkami a i mani przyciąga wtedy wzrok ;) Ani wysyła też swoje płytki i resztę poza granice Polski :)

      Usuń
  7. Druga kolorystyka bardziej mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @iliz_beauty

Copyright © iliz