Na uporczywy brokat...klipsy nie tylko do hybryd

Cześć! Która z nas nie lubi błysku na paznokciach? Te wszystkie lakiery z brokatem, heksami, piaskowe...cieszą oko. Ale niestety...zmywanie ich jest istną katorgą! Nigdy tego nie lubiłam. Często można było sobie uszkodzić płytkę zmywając brokat czy heksy.... Ale ale! mam coś co teraz mi w tym pomaga. :)


KLIPSY! Kawałek plastiku a jaka wygoda! Otrzymałam je w ramach współpracy z BajSzer. Ostrzyłam na nie już jednak wcześniej swoje ząbki i cieszę się, że miałam możliwość je przetestować.
Co prawda brokaty najczęściej nakładam zimą czy jesienią ale i latem mi się zdarzy. Ale i piaski nie tak łatwo zmyć...


W pudełeczku znajduje się 10 różowego koloru klipsów. Z tyłu opakowania jest instrukcja obsługi, po angielsku.



Na chwilę obecną wciąż trzymam je w pudełeczku. Może kiedyś znajdę dla nich inny domek. Jednorazowo wykorzystuję tylko kilka z nich, na jedną rękę bo na dwie jednocześnie jest trochę ciężko gdy robi się to samemu.


Różowy plastik może niektórym wydać się tandetny a same klipsy nieprzydatne. Przecież są bazy peel-off, które też pomogą nam w zdjęciu ciężkich lakierów.
To prawda są i sama używam, ale nie zawsze odchodzą tak łatwo jak powinny. Z jednymi lakierami bazy lubią się bardziej z innymi mniej. Różnie wychodzi. Czasem gdzieś się płytkę delikatnie uszkodziło.
Można też skorzystać z folii aluminiowej której szczerze nie lubiłam. ;)





Aby zmyć upierdliwy lakier potrzebne nam są 3 rzeczy: klipsy, waciki kosmetyczne i zmywacz/aceton do paznokci.

Moczymy wacik, wkładamy go do klipsa (lub kładziemy mokrą częścią na paznokciu) i dociskamy klips do paznokcia. Nic nie boli,a wacik dobrze jest dociśnięty do paznokcia. Trzeba odczekać kilka minut, w zależności od tego, co miałyśmy nałożone, zdjąć klips i wacik. To co ewentualnie zostanie po prostu przemywamy nowym wacikiem.


Podaje też przykłady: jak sobie poradziły z lakierem piaskowym, brokatem i glitterem.



Jesztem połtworem muahaha xD






Efekty są świetne. Nie muszę już trzeć wacikiem i się denerwować. Później wystarczy nawilżyć paznokcie, np. olejkiem na kilka minut i można robić nowy manicure. ;)


Chwilowo BajSzer nie ma ich na stanie. Trwa u nich wakacyjna wyprzedaż magazynu i przygotowanie pod nowy towar. :) Podczas zakupów powołajcie się na mojego bloga a otrzymacie gratis. :)



instagram @iliz_beauty

Copyright © iliz