Na górze róże...

Cześć! Dla części z was to pewnie zakończenie roku szkolnego (jako ucznia, matki ;)), dla mnie w sumie tez choć pracować będę dalej, przynajmniej jeszcze miesiąc.
Ostatnio wybrałam 4 nowe lakiery Delii, z pastelowej serii a że potrzebowałam na paznokciach czegoś delikatnego to wystemplowałam na jednych z nich różyczki. :)


Efekt szalenie mi się spodobał. Wyszło delikatnie, dziewczęco i ach do schrupania. ;)


Tak prezentuj się solo P01. Jak zeswachuję wszystkie cztery to napisze o nich osobny post. :)


Użyłam:
 - lakier Delia, Coral, pastel collection, P01
 - lakier H&M, Very berry
 - Seche Vite top coat
 - płytki B. loves plates, B.02 flower power


Wzór malutkich różyczek jest uroczy i skradł moje serce. na pewno wykorzystam go kiedyś jeszcze przynajmniej raz. ;)










Jak wam się podoba? :)

instagram @iliz_beauty

Copyright © iliz