Lakiery Charm Limit, czyli sheer tinty w wersji dla ubogich ;)

Cześć. ;) Jeśli zaciekawił was tytuł :D to zapraszam na post o lakierach, które udało mi się kupić w małym sklepiku a które bardzo przypominają OPI Sheer Tints.


Udało mi się kupić 5 lakierów w różnych kolorach. Wszystkie są od Charm Limit (mają je na ogół w tzw. "chińczykach", małych sklepikach czy małych hurtowniach z artykułami do paznokci ale także można je znaleźć na allegro).


Jeden z lakierów jest mojej "roboty". Ten niebieski. Do końcówki topu który nic nie robił dolałam kilkanaście kropel mocno rozrzedzonego lakieru Sensique (coś się z nim stało i do malowania się nie nadawał, ale jako sheer tint wciąż był zbyt mocny). W taki sposób można zrobić własne sheer tinty jednak wiadomo trzeba kupić jakieś topy/lakiery bezbarwne.
Za jedną buteleczkę Charm Limit zapłaciłam 2,50 zł, jednak ich wcześniejsza cena to było chyba 4 czy 5 zł. ja trafiłam na wyprzedaż w koszyczku.


Lakiery....śmierdzą. Otwarte/uchylone okno wskazane. ;) Choć nie jest to znowu aż taki straszny zapach. Da się wytrzymać.
Według pani w sklepiku są to lakiery o efekcie plastiku. Cóż, być może. Ja bym powiedziała że śmierdzą plastikiem a dają żelkowy efekt. ;)
Prawdopodobnie kolorów jest więcej, mnie udało się dorwać tylko te. Zabrakło właśnie niebieskiego to sobie dorobiłam bo akurat miałam w czym.

Lakiery są rzadkie, o różnej pigmentacji i nasyceniu koloru.


Nr 32 to żółciutki żelek i najjaśniejszy z całego grona. Solo na paznokciach raczej się nie nadaje gdyż prawie nie kryje o czym przekonacie się kilka zdjęć dalej.


Nr 14 - zielona żabka. ;) Ciemno zielony żelek którym spokojnie da się pomalować też całe paznokcie. Ale wtedy będą potrzebne do pełnego krycia 3 a nawet 4 warstwy. Taki trochę żabki kolor. 


Nr 07 to słoneczna pomarańczka. Raczej nie nada się do pełnego pokrycia całych paznokci bo może prześwitywać.


Nr 18 - soczysta jasna czerwień. Po 3-4 warstwach być może dałoby się pokryć paznokcie bez prześwitów. 


Nr 09 to fiolecik z różowymi podtonami. Po kilku warstwach dałoby się pokryć paznokcie bez prześwitów.


I mój niebieski samoróbek. ;) W buteleczce wygląda na ciemny ale daje dosyć jasny efekt.


Tych lakierów nie będę jednak używać do samego malowania paznokci a do różnego rodzaju zdobień, np. na białym lakierze. Pod stemple etc. Za kilka dni nawet pokażę wam pierwsze zdobienie z ich użyciem. :)

Swatche na paznokciach zrobiłam tylko dla ogólnego wglądu i chyba to był ich jedyny raz solo na moich paznokciach. ;)
Wszędzie 2 warstwy bo pierwsza warstwa wyszła bardzo słabo i były niedociągnięcia.






Macie prawdziwe OPI sheer tinty czy same robiłyście? A może macie zamiar je kupić, zrobić? ;)




Komentarze

  1. Ja ostatnio mam totalną fazę na tinty i kolorowanie stempli.. :D
    Szkoda, że nie mam w okolicy żadnego "chińczyka" bo bym zerknęła czy i u mnie coś mają..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat swoje kupiłam w takim małym sklepiku z lakierami i kosmetykami (te tańsze, jak Lemaxy, Butterfly, Verona etc. ;))

      Usuń
  2. Ale kosmiczne buteleczki :D Pierwszy raz widzę takie cudaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi fakt, śmiesznie wyglądają, ale mam też np. taki lakier z kokardką z Cairuo ;)

      Usuń
  3. Nie widziałam ich nigdy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli dobrze pamiętam to widziałam je już rok wcześniej, później ich nie było i dopiero niedawno sprawdziłam jak one się zachowują więc kupiłam ;)

      Usuń
  4. Piękne paznokcie i kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam sporo bezbarwnych to muszè się trochę pobawić!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakiery wydają się bardzo ładne :]
    Jestem lakieromaniaczką, więc chyba się skuszę :D

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/2015/06/dresslinkcom.html
    Poklikasz w linki w poście z dresslink? To dla mnie bardzo ważne :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jednak wolę normalne lakiery do paznokci :), ale kolorki tych tintów są bardzo ładne w sam raz na lato :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja solo ich nosić nie będę ale na kolorowej (białej, czy inne bazie) będą wyglądać świetnie i do stemplowych naklejek idealne ^ ^

      Usuń
  8. Właśnie do kolorowania stempli by mi się przydały! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już swoje mam ;) Może uda ci się gdzieś kupić :)

      Usuń
  9. Wczoraj widziałam je na blogu u Mgiełki, dzisiaj u Ciebie :D mój apetyt na nie właśnie wzrósł dwukrotnie ;p jak na razie korzystam z tintów własnej roboty :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne paznokcie
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @iliz_beauty

Copyright © iliz