Słodko pachnąca oliwka do paznokci od AllePaznokcie

W ten zabiegany przedświąteczny okres mam dla was recenzję olejku do paznokci od AllePaznokcie, który otrzymałam w ramach współpracy. 
O lakierze, który mi się zdublował pisałam TUTAJ, a o chromku TUTAJ.


Oliwki do paznokci są bardzo przydatnym "gadżetem". Dlaczego? Otóż dzięki swym nawilżającym właściwościom (i nie tylko) potrafią zdziałać cuda z naszymi paznokciami i skórkami wokół. Domową mieszanką olejuję już paznokcie 1,5 roku i widzę znaczną poprawę w ich wyglądzie. Nie łamią się tak jak kiedyś, choć wciąż nie są takie jakbym jeszcze chciała. ;) Ale gotowe mieszanki też są świetne. :)

Moje skórki też wyglądają coraz lepiej, choć zimą wyglądały momentami strasznie. Ale przez najbliższe miesiące będą wyglądać tylko lepiej. ;) Między innymi za sprawą tej oliwki.


Oliwka mieści się w standardowej dla lakierów buteleczce i posiada również pędzelek przy przy lakierach. jest płasko ścięty, dosyć twardy, ale wygodnie operuje się nim wokół paznokci.
Ta wersja ma w sobie 15 ml oliwki i kosztuje 7 zł. Są również większe wersje 80 ml. Do kupienia TUTAJ.


Oliwki wyglądają bardzo fajnie z uwagi na kwiatki, które w nich pływają. ^ ^ Wygląda to uroczo. ;) 
Moja wersja to brzoskwinia, choć dla mnie pachnie też delikatnie migdałem. ;)


Odkąd ją stosuję nie tylko uprzyjemnia mi koniec manicure swoim słodkim zapachem, ale również pielęgnuje moje skórki. Ciężko mi stwierdzić czy ciut mocniejsze paznokcie to zasługa tej oliwki czy odżywki, którą ostatnio stosuję, ale jeśli chodzi o skórki to całkiem nieźle sobie radzi.
Po jej użyciu są trochę miększe a zawsze miałam bardzo twarde skórki przy bokach paznokci. Mam nadzieję, że przy dłuższym stosowaniu będzie zapobiegać narastaniu skóry przez co moje paznokcie będą wyglądać coraz lepiej i lepiej. ;) A i również naskórek u góry jest delikatniejszy i szybciej się go pozbywam.

Są dni gdy sama oliwka nie do końca sobie radzi, ale sama wiem jak czasem trudno zadbać mi o piękny wygląd skórek, bo zawsze były z nimi problemy.
Czasami zastanawiam się czy to nie kara za to, że jako dziecko ssałam palce w czasie snu. ;)

Dosyć szybko się wchłania i nie zostawia jakiejś bardzo mocnej tłustej warstwy. Lubię robić z jej pomocą masaż paluszków. ;)


Piękny zapach, niska cena, urocze kwiatki i dobre działanie. Przy dłuższym stosowaniu efekty na pewno będą jeszcze lepsze. :)




Komentarze

  1. Miałam oliwkę z Essence, ale nie byłam z niej zbytnio zadowolona... Ciekawe, czy ta lepiej by się u mnie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @iliz_beauty

Copyright © iliz