Pretty rings from Born Pretty Store (*18888)

Cześć! Dziś słów kilka o pierścionkach z BPS, które otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem. Jest to cały set, gdzie mamy różne wielkości.


Każdy z nich jest inny, choć dwa są trochę podobne. Trzy z nich teoretycznie można regulować (powiększyć), ale ja tego nie potrzebuję więc nie próbowałam. ;)
Mam dosyć wąskie palce, jak i nadgarstki. Sporo pierścionków (i bransoletek) jest często na mnie za duża, zwłaszcza te bez konkretnych rozmiarów.

A jak sprawiły się te?


Pierścionki można kupić tutaj: http://www.bornprettystore.com/7pcsset-star-lacy-design-rings-gold-arrow-wave-cross-pattern-knuckle-tail-ring-p-18888.html
Cena: 3,44 $
Ilość sztuk: 7
Rodzaj tworzywa: stop metali



Pierścionki mają kolor "złota" a dwa z nich ozdobione są "cyrkoniami" (niestety nie podano dokładnie czym są te błyskotki). Otrzymujemy kilka wzorów i kilka wielkości.


WAVE -> FALA

Średnica: ok. 18 mm
Wzór ma teoretycznie przypominać falę, a mnie nie przypomina nic konkretnego. ;) Największy z całego zestawu mieści się całkowicie na trzy moje place: kciuk, palec wskazujący i palec środkowy. Z reszty zlatuje.



 ARROW -> STRZAŁA

Średnica: 14 mm
Pasuje mi na knykcie palca wskazującego, środkowego i serdecznego oraz mieści się całkowicie na małym palcu. Bardzo fajnie wygląda. :)



CROSS -> KRZYŻ

Średnica: 15 mm
Można go regulować. Wzór z "cyrkoniami". Teoretycznie to krzyż, ale równie dobrze może być kwiatkiem o czterech płatkach. Mieści się całkowicie na moim małym palcu i częściowo na: palcu serdecznym, środkowym i wskazującym.




STAR -> GWIAZDA

Średnica: 15 mm
Przypomina wcześniejszy pierścionek (krzyż) i mieści mi się na te same palce. Możemy wziąć go jednocześnie za rozgwiazdę jak i gwiazdkę na niebie. ;)




LACE -> KORONKA

Średnica: 15 mm
Ma przypominać koronkę z kwiatów. Można go regulować.całkiem ładny i dosyć nietypowy. :)



 PATTERN ?

Średnica: ok. 16 mm
Nie do końca wiem jak go nazwać. To taki "krzywy" pierścionek który na około ma kształt przekrzywionych i nieregularnych liter V. Mieści mi się całkowicie na palec wskazujący, środkowy i serdeczny.



TAIL -> OGON

Średnica: ok. 16 mm
Ma przypominać ogon, mnie przypomina trochę węża (bez głowy, takiego niekończącego się). Dosyć duży.


Każdy z nich ma swój niewątpliwy urok i pięknie wyglądają na zdjęciach, np. paznokci. Niektóre można jednak spokojnie także nosić na co dzień, zwłaszcza gdy ktoś uwielbia błyskotki. :)

Wcześniej miałam już 2 zwykłe pierścionki a teraz przyleciały do mnie kolejne ze strony bornprettystore.com. jakościowo to na pewno nie jubilerskie błyskotki ;) ale są całkiem niezłe. Nie zgubiły żadnej cyrkonii, nic się nie wygięło ani nie zniszczyło. Kolor na razie bez zmian. Nie farbują skóry. Są naprawdę dobre i na pewno nie poprzestanę tylko na tej biżuterii którą już mam z tej strony. Ceny są całkiem niezłe a wybór bardzo duży. :)


Jeśli zechcecie je zakupić (lub cokolwiek innego) zachęcam do skorzystania z mojego kodu KOFBK31, który upoważni was do 10% zniżki na zakupach. :)

Lubicie taką biżuterię? A może to dla was coś nowego, ponieważ niektóre mieszczą się tylko na pierwsze kostki palców? :)

instagram @iliz_beauty

Copyright © iliz