I'm coming back ;)

Hej hej! 
Wesoła wracam do blogowego życia. ;) Komputer niedawno przywieziony. Jakiś paskudny wirus się w nim zalęgł aż w końcu komputer padł. Na miesiąc mam jakiegoś specjalnego antywirusa a komputer jakoś chodzi. Może nie jak błyskawica ;) ale chodzi. ;) Całkowicie oczyszczony -.- ale dobrze że miałam zrzucone na pendrive'y swoje dane więc troszkę już przerzuciłam, w tym blogowe zdjęcia.
Dlatego jutro możecie spodziewać się nowego posta. Juhu! ;) Brakowało mi tego. :3
Wciąż będziemy rozglądać się za czymś nowym, ale przynajmniej jakiś czas staruszek jeszcze pochodzi. ;)

Do jutra! :*

Komentarze

  1. Mój staruszek też ledwo zipie ale wciąż udaje mi się go jakoś reanimować. Cóż,czas na coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aj te komputery bywają złośliwe... ja tylko trzymam kciuki, żeby mój w najbliższym czasie nie wyzionął ducha ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to czekamy na nowy post! :D
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że wracasz, uwielbiam Twoje posty :D Chyba też będę potrzebowała nowego komputera, bo ten mam już od 6 lat i jak się zawiesi to mogiła :(
    PS. Wkradł Ci się mały błąd w tytule, I'm coming back :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooh <3 Ale mi milutko czytać takie komentarze ^ ^
      Mój jest starszy ;)
      O faktycznie! Już poprawiłam ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

instagram @iliz_beauty

Copyright © iliz