Zapowiedź: 3 woski Yankee Candle

Witajcie kochani! Dziś krótko i rzeczowo. ;)



Od Drogerii Cytrynowa otrzymałam jednorazowo 3 woski Yankee Candle do zrecenzowania. Bardzo się ucieszyłam bo to moje pierwsze woski. Kominek kupiłam kiedyś do olejków za grosze i po wymierzeniu okazało się, że do oryginalnych kominków YC brakują mu dosłownie milimetry więc jest dobrze. :)


W skład paczuszki weszły 3 woski: Pink Hibiscus, Pink Dragon Flower oraz Strawberry Buttercream - w kolorach iście walentynkowych. ;) A także mała próbka Bahama Breeze, która nie załapała się na zdjęciu i długopis firmowy, a tych nigdy za wiele. ;)


Oczywiście nie mogło zabraknąć sesji zdjęciowej. ;) Później zapaliłam pierwszy wosk: Pink Hibiscus, który zrecenzuję już w przyszłym tygodniu, bo...a tego dowiecie się z postu a co! ;)


Dopiero na żywo przekonałam się jak one naprawdę wyglądają i że zapach jest mocno wyczuwalny nawet przez folię zabezpieczającą. Zresztą cała koperta pachniała! <3


A jutro pojawią się paznokcie a może nawet razy dwa. Zobaczymy. :)

P.S. Czy byłybyście chętne na post o moich akcesoriach (w tym pędzelki) przydatne w malowaniu wzorków na paznokciach?


Komentarze

Prześlij komentarz

instagram @iliz_beauty

Copyright © iliz