Sailor Moon'owska płytka od Born Pretty Store (BP-06)

Cześć! Dzisiaj stemplowy manicure przy użyciu płytki z Born Pretty Store. Nie użyłam wszystkich wzorków z płytki więc na pewno jeszcze się pojawi. ;) Tym bardziej, że wciąż nie wychodzi mi tak jakbym chciała. ;)




LINK 
Płytka ciutkę mi się porysowała, ale z mojej winy. ;) 

Średnica płytki: 2,8 cm
Ilość wzorków: 10 (liczyłam całości)

Płytka jest dosyć fajna, dla fanów Czarodziejki z Księżyca jak znalazł. ;) Na stronie BPS widziałam, że pojawiła się nowa z motywami z tejże mangi/anime, ale już bardziej jako wzorek przy wzorku niż tak jak tutaj pojedynczo.

W zdobieniu użyłam lakieru holograficznego od AllePaznokcie o numerze 02, matowego topu od My Secret oraz czarnego lakieru, również od My Secret.















Płytkę otrzymałam w ramach współpracy.

instagram @iliz_beauty

Copyright © iliz