Projekt u Pauliny: Nasze święta i Sylwester (sylwestrowe paznokcie) + prosty sposób na przyklejanie ozdób do paznokci

Witajcie moi drodzy. :) Dziś moja ostatnia propozycja na ostatni już tydzień projektu u Pauliny. Jeszcze dziś też pojawi się na blogu podsumowanie projektu.
Na wstępie też znajdziecie mój prosty sposób na ozdoby do paznokci. :)


 

Na początek więc mój sposób na ozdoby do paznokci, który odkryłam niedawno. Kupiłam jakieś 2 tygodnie temu klej magiczny, bo czytałam, że świetnie spisuje się przy stemplach, aby nie ubrudzić skórek wokół paznokci.
Fakt, kleju sporo mi się wylało, bo dali go po prostu za dużo. ;) Jego koszt to ok. 4 złotych więc naprawdę niewiele, a przydaje się w wielu sytuacjach. :)

  1. Po pierwsze musimy mieć klej magiczny. ;)
  2. Po drugie robimy ślad klejem na paznokciach - to może być linia, kropki. Zależy jak zamierzacie ozdobić paznokcie.
  3. Po trzecie potrzebne są wam jakieś ozdoby. W moim przypadku to kryształki od Born Pretty Store: *16102 [LINK].
  4. Następnie pęsetą lub czymś czym przeniesiecie ozdoby - przenosimy nasze ozdóbki na klej i przyciskamy. Klej trochę wysycha i na początku jest biały, ale później robi się przezroczysty.
  5. Na koniec dobrze jest pokryć całość topem wykańczającym. :)
  6. Trwałość jest naprawdę świetna. Ozdoby przetrwają nawet 4 dni bez naruszeń no chyba że same zaczniemy majstrować i podważać. ;) I jeszcze jedna uwaga: przy mniejszych ozdobach lepiej robić klejem małe kropeczki, no chyba że są to kwadraty lub prostokąty. ;)


A tak wygląda cały mój manicure. :)























Uff przebrnęliście? :D

instagram @iliz_beauty

Copyright © iliz