Projekt u Pauliny: Inspiracja artystą

Wczoraj była recenzja, dziś jest manicure. Będę chciała jeszcze wykonać jutro makijaż do tego tygodnia, no ale zobaczymy jak będzie z czasem.



Kolejny tydzień projektu nosi nazwę "Inspiracja artystą" i Paulina dała nam jak zwykle pełne pole do popisu. Powiem wam, że długo zastanawiałam się co zmalować, bo pomysłów miałam mnóstwo. Najpierw chciałam zainspirować się jednym z dawnych malarzy i nawet zaczęłam malować narodziny Wenus, ale cóż nie do końca wyszło.... Potem pomyślałam o której z prac Salvadore Dali, ale jednak paznokcie okazały się za małe. ;) Może kiedyś, przy większej wprawie. 

I tak myślałam i myślałam aż wymyśliłam! Przecież rysownicy mang to też artyści! A jaka jest twoja ulubiona manga/anime z dzieciństwa, Kamilko? Oczywiście Sailor Moon (Czarodziejka z Księżyca) autorstwa Naoko Takeuchi. :D I tak powstało moje mani na ten tydzień. :3



Na czterech paznokciach namalowałam proste znaki, którymi charakteryzowały się wojowniczki, znaki odpowiadające ich planetom. I wyszło trochę jak skittles. ;)
Od lewej: pomarańczowa Wenus, zielona Jowisz, czerwona Mars i niebieska Merkury.






A na kciuku? Oczywiście Sailor Moon! Moja ulubiona postać, choć beksa i niezdara z niej była. W sumie utożsamiałam się z nią, bo podobna byłam. ;)





Użyłam takich lakierów jak:
 - Dadem, F-28 (biały),
 - Orly, 20497 Tropical Pop (neonowy pomarańcz),
 - Rimmel, 60'seconds, 816 Green Eyed Monster (zieleń),
 - Miss Sporty, lasting colour, 150 (czerwień),
 - Up Girls, 97 (błękit),
 - Sally Hansen, Insta Dri


I jak wam się podoba moja interpretacja?

Komentarze

Prześlij komentarz

instagram @iliz_beauty

Copyright © iliz