Paznokcie minionych tygodni

Witajcie kochani :*
Serdecznie witam nowych obserwatorów :3 Mam już ponad 5100 wejść na bloga! WOW uszanowanko ;) Dziękuję :)
Niestety ostatnie tygodnie sprawiły, że na blogu pojawił się zastój i będzie tak jeszcze ze dwa tygodnie :( Ale mam nadzieje, że mi wybaczycie. Musze w końcu zaliczyć ten jeden egzamin...czekam na potwierdzenie daty poprawy od profesora a od jutra ostro do nauki!
Jako, że pisanie recenzji trwa zawsze trochę czasu to wstawiam post z moimi malowańcami na paznokciach - nie są to wszystkie lakiery & stylizacje jakie miałam przez ostatnie dwa miesiące, ale część z nich. 
Ostatnio mam problemy ze znalezieniem dobrego światła :/ Kiedy wracam z pracy zaczyna robić się już szarówka, ale dzień staje się dłuższy, więc mam nadzieję, że światełko też będzie lepsze ;)
W weekend zmieniłam również kształt paznokci - od dwóch miesięcy nosiłam migdałki lub "stożki". Teraz znów mam "prawie kwadraty" ;)


Lubię ostatnio malować jeden paznokieć jakimś topperem :>




Matowe "polka dots" na błyszczącym granatowym lakierze, który na zdjęciach wyszedł jaśniejszy.


Ombre i toperek :D


Lakier Sensique kupiony za 3zł i topper z Essence. Tutaj aż 3 warstwy lakieru a nadal widać prześwity - ma żelkową konsystencję i wiem już, że potrzebny jest jakiś top aby ładniej wyglądał.


Pękający lakier od Golden Rose, który dostałam od koleżanki, a który spodobał mi się dopiero drugiego dnia od nałożenia ;)


Bardzo fajny lakier - dobrze kryje, długo się trzyma, ma ładny ciemno szary kolorek i kosztował mnie chyba 4zł :)


Nie do końca udane paseczki na pierwszym zdjęciu i totalna klapa na drugim zdjęciu - chodzi mi o ten paznokieć z czerwonymi paseczkami, które źle się przykleiły :/ Bo z kropeczek byłam zadowolona ;)


Lakier, który ma ładną barwę, ale słabe krycie. na pewno będę malować go na inne bazy, a wtedy pewnie mnie zaskoczy ;)



Które zdjęcia spodobały wam się najbardziej?

P.S. Blogger znów psuje mi zdjęcia :/


instagram @iliz_beauty

Copyright © iliz